חדשות היום

אברא ממשיכה במסע הרכישות רוכשת את השליטה בענאגל שבגליל תמורת 12 מיליון שקל

חתמה על מזכר מחייב לרכישת השליטה (60%) בענאגל ניהול לפי שווי של כ-20 מיליון שקל

אברא ((ABRA, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע, חתמה על מזכר מחייב לרכישת השליטה (60%) בענאגל ניהול ((Anagal-Next לפי שווי של כ-20 מיליון שקל. אברא תרכוש כ-60% תמורת כ-12 מיליון שקל, כאשר לחברה יש אופציה לרכישת כ-20% נוספים.

ענאגל עוסקת בתחום תשתיות חומרה, הטמעת פריוריטי, מערכות ליבה ודיגיטל. החברה מספקת שירותי ניהול נתונים, ומקדמת פרויקטים טכנולוגיים ותהליכי מחשוב, ודיגיטציה עבור מגוון חברות וארגונים בארץ ובעולם, בהם משרדי ממשלה, תאגידים מוניציפליים, חברות טכנולוגיה, תעשייה ומסחר.

החברה הוקמה בראשית שנות ה2000 והגדילה מאז בהתמדה את נפח פעילותה ויכולותיה באמצעות שורה של מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות. בין השותפים בבעלות על החברה – החברה לפיתוח הגליל, והחברות קימאיה ואלטרנטיבה.

 שי אוזון מנכ”ל אברא: ״אנו רואים בהצטרפותה של ענאגל מרכיב חשוב בהתפתחותה של אברא. לענאגל מאות לקוחות במגזרי משק מגוונים, להם נוכל להציע מגוון רחב יותר של פתרונות. החברה לפיתוח הגליל תמשיך להחזיק ב-40% מהחברה ולהיות שותפה שלנו.״

בסוף השבוע האחרון פרסמה אברא כי היא רוכשת את השליטה בחברת Neway Technologies תמורת כ-56 מיליון שקל. בנוסף, פרסמה החברה את תוצאות הרבעון הראשון של 2021. ההכנסות הסתכמו לכ- 30 מיליון שקל. ההכנסות נבעו מאיחוד לראשונה של תוצאות החברות שנרכשו בשנת 2020, ללא הירולו שתאוחד מהרבעון השני של 2021ההכנסות לרבעון הראשון משקפות גידול של 50% לעומת הרבעון האחרון של שנת 2020. גידול זה נובע האיחוד מלא של פרודוור (אשר אוחדה באופן חלקי ברבעון הרביעי של 2020) ואיחוד חברת p2c. כמו כן גידול אורגני של הפעילויות. הרווח הנקי הסתכם בכ-12 מיליון ש”ח.

כחלק מהשינוי האסטרטגי בחברה, שהחלה להתמקד ביצירת חברת טכנולוגיית מידע המתמחה ביישום מערכות בתחום ניהול המידע הארגוני ע”י שימוש בפתרונות חדשים ובטכנולוגיות חדשות, השלימה החברה רכישה של 4 חברות בשנת 2020: אורנטק, אורנביט, פרודוור ו-P2C. בנוסף, במהלך הרבעון הראשון לשנת 2021 רכשה אברא חברה נוספת בתחום הדיגיטל – הירולו טכנולוגיות (70%). בתחילת חודש מאי 2021, מימשה החברה את אופציות הרכש לרכישת יתרת מניות אורנטק ואורנביט תמורת תשלום כ- 2.2 מיליון שקל והיא מחזיקה כעת בכ-70% מחברות אלה.


תמונת כותרת: שי אוזון מנכל אברא – קרדיט לצילום ליבי קטן נאור

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות