חדשות היום
דב סלע, מנכ”ל ראדא / צילום: שלומי יוסף

רשת המכ”מים לגילוי תמ”ס של ראדא בעוטף עזה מצילה חיי אזרחים וחיילים

האירועים האחרונים בישראל ממחישים את הצורך הקריטי במכ”מים של ראדא; פעילות החברה השוטפת לא מושפעת מהאירועים

נתניה, ישראל, 18 במאי, 2021 – ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ&TASE: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, זכתה מיד אחרי מבצע “צוק איתן” במכרז צה”ל לאספקת מכ”מים לזיהוי ואזהרה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח. רשת המכ”מים מכסה את כל רצועת עזה, מבצעית מזה זמן, וממחישה את הערך הגבוה שלה במהלך האירועים העוינים הנוכחיים. המכ”מים מאתרים פגזי מרגמה ורקטות קצרות-טווח אשר נורים על יישובים ובסיסים, ומספקים את ההתראות הנדרשות וזמני היירוט המתאימים.

בנוסף, ראדא מדגישה כי פעילותה השוטפת לא הושפעה מהתקפות הטילים האחרונות מעזה על ישראל. החברה ממשיכה לעבוד ללא הפרעה במתקניה בישראל ובארה”ב. כמו כן, לראדא מלאים משמעותיים המבטיחים כי במידה ויקרו עיכובים כלשהם של אספקת רכיבים וחומרי גלם לישראל, הייצור והאספקות ללקוחות החברה לא יושפעו.

דב סלע, מנכ”ל ראדא מסר: “התוקפנות לה אנו עדים לאחרונה מרצועת עזה ממחישה את הצורך במכ”מים של ראדא. המכ”מים שלנו, שנמצאים בשימוש מבצעי בידי צה”ל, מבצעים עבודה מצוינת בזיהוי והתראה מפני איומי תמ”ס לטווח קצר. המכמ”ים מהווים תפקיד מרכזי בהצלת חיים והגנה על נכסים. זוהי דוגמא חיה לערך של מכ”מי התמ”ס וההגנה האווירית לטווחים קצרים שלנו, שמדגישה את לפוטנציאל הצמיחה בפניו אנו עומדים. לצד זאת, אנו רוצים להדגיש כי הפעילות שלנו ממשיכה כרגיל ואינה מושפעת מהאירועים האחרונים, ובאם חלילה יחולו עיכובים לא צפויים במשלוחים לישראל לא תהיה לכך כל השפעה על הייצור והאספקה ללקוחות שלנו.”


דב סלע, מנכ”ל ראדא / צילום: שלומי יוסף

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות