גילת זכתה במספר פרויקטים עבור כוחות צבאיים באמריקה הלטינית

פתרונות Turnkey עבור יישומים צבאיים, נייחים וניידים, מסופקים באמריקה הלטינית על ידי   הטכנולוגיה המובילה של גילת, באמצעות שותפתה המקומית הוותיקה, Newsat

פתח תקווה, ישראל, 16 ביוני 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי זכתה במספר פרויקטים עבור כוחות צבאיים באמריקה הלטינית. פרויקטים אלו עבור יישומים צבאיים נייחים, אוויריים, ימיים וניידים, מסופקים באמריקה הלטינית על בסיס הטכנולוגיה המובילה של גילת, באמצעות שותפתה המקומית הוותיקה של גילת – Newsat.

גילת היא ספקית מרכזית עבור טכנולוגיות תקשורת לוויינית במגוון רחב של פתרונות לצורכי ביטחון, אשר כוללות את פלטפורמת ה-SkyEdge II-c, מודמים, טרמינלי תקשורת, ו BUCs. גילת מספקת מגוון של פתרונות תקשורת לוויניית נייחת וניידת באמריקה הלטינית, כתמיכה בדרישות הביטחון המגוונות והשונות של המטה הכללי, צבא היבשה, חיל הים וחיל האוויר, ובכך למעשה מספקת מענה מלא לפעילויות מיוחדות ורגישות. גילת פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם שותפתה, Newsat, באמריקה הלטינית, על מנת לספק שירות מקצה לקצה, כולל התקנות ותמיכה מרחוק לכוחות הצבא.

“הבחירה בחברת גילת הינה מתבקשת לאור הטכנולוגיה הייחודית והיעילה שלה אשר מספקת תמיכה רחבה עבור יישומים נייחים וניידים רבים,” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית בכירה בתחום רשתות פס רחב בגילת. “השותפה המקומית הוותיקה שלנו באמריקה הלטינית, Newsat, מביאה איתה ידע רב ומומחיות בניהול והטמעה של פרויקטים מורכבים אשר הוכיחו עצמם בשדה הקרב, והמביאים לידי ביטוי את יתרונה של גילת בפתרונות ומענה שלם לתקשורת הלוויינית, פתרונות אשר הותאמו במיוחד על מנת לעמוד בסטנדרטים ובצרכי ביטחון מגוונים ברחבי העולם.”

“כבר מעל ל-15 שנים שגילת היא שותפה אסטרטגית של Newsat, המספקת טכנולוגיה יעילה ומקיפה אשר מאפשרת תמיכה מצוינת בכוחות צבאיים,” אמר קרלוס רוסרו, מנכ”ל Newsat. “גילת מספקת את זמינות הרשת הגבוהה ויכולות הגיבוי הנדרשות עבור יישומים רבים ופעילויות קריטיות אשר הלקוחות שלנו דורשים, בכל הדרגים, הן ברמה האסטרטגית והן ברמה הטקטית “.


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות