חדשות היום

התעשייה האווירית חתמה על חוזה בהיקף של כ-200 מיליון דולר לאספקת  שירותים בתחום המל”ט למדינה באסיה

התעשייה האווירית חתמה על חוזה בהיקף של כ- 200 מיליון דולר במסגרתו תספק שירותים בתחום המל”ט למדינה באסיה. זוהי העסקה הרביעית של החברה בתחום המל”טים ב- 2021, לאחר שמוקדם יותר השנה זכתה במכרז של ארגון פרונטקס של האיחוד האירופי, וחתמה על שתי עסקאות סביב מערכות הרון MK II למדינה באסיה גם כן.

מל”טי משפחת ההרון, הם הבולטים מבין המל”טים של התעשייה האווירית, ומילאו תפקיד חשוב ומכריע באיסוף מודיעין גם במבצע “שומר החומות”. בנוסף, הם מופעלים מבצעית באופן שוטף על ידי למעלה מ-20 לקוחות ברחבי העולם. מל”ט ההרון, על כל סוגיו, מיועד גם לתמוך במשימות יבשתיות וימיות נגד צוללות ומשמר חופים, הנשלטות מספינות קרב ומהחוף, כמו כן, בעל יכולת להעביר מידע בים בין כלל הכלים המשתתפים במשימה. המל”ט מצויד בתקשורת קו ראייה ( LOS ) או תקשורת לוויינית    (SATCOM ), בעל גמישות מבצעית ויכולת המראה, נחיתה ושליטה מרחוק ללא צורך בפריסת תחנת שליטה בקרבת המסלול (Long Runner).

מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי: “חתימה עסקה זו, מבטאת באופן מובהק את שביעות הרצון של לקוחותינו ברחבי העולם, מהביצועים המבצעיים והטכניים של מערך מל”טי ההרון. לקוחותינו בוחרים בו לביצוע למילוי מגוון רחב של משימות איסוף מודיעין, במגוון מתארי קרקע ומזג אוויר בהם הוא פועל מבצעית.”

לתעשייה האווירית ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המל”טים, שנצבר בחברה במשך כמעט 50 שנות פעילות, המקיפות כשני מיליון שעות טיסה מצטברות ומעל ל-50 לקוחות ברחבי העולם. זאת בצד, היותה של התעשייה האווירית מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי טילאות התקיפה, ההגנה האווירית, המכ”מים, הלוויינות, הכלים המאוישים מרחוק, התעופה והסייבר.


בתמונה: מל”ט ההרון (קרדיט: אלון רון, התעשייה האווירית)

מערכת ניו-טק צגזינים גרופ

תגובות סגורות