חדשות היום

מפעילת סלולר Tier-1 מאסיה פסיפיק בחרה באלוט על מנת להגן על רשת 5G מפני התקפות

לקוחה קיימת תפרוס את פתרון 5G NetProtect של אלוט על מנת להגן על הרשת מפני התקפות מניעת שירות ובוטים

הוד השרון ישראל, 9 ביוני, 2021 – אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי מפעילת סלולר Tier-1 באסיה פסיפיק בחרה בפתרון 5G NetProtect של אלוט על מנת לספק הגנה מקצה לקצה מפני התקפות מניעת שירות (DDoS) ובוטים (Botnet) על רשת 5G שלה.

פתרון 5G NetProtect מגן על המשתמש מפני התקפות מניעת שירות ובוטים. הפתרון מבוסס ענן, הנועד לעמוד בדרישות הנגזרות מגודל ומקשת האיומים של רשת 5G. 5G NetProtect מיישם אסטרטגיה רב-שכבתית למניעת איומים, אשר מגלה וחוסמת את ההתקפות המעודכנות והחמקניות ביותר מתוך ומחוץ לרשת, ומבטיחה את איכות חווית המשתמש (QoE). הפתרון משתמש בלימוד מכונה ובינה מלאכותית על מנת לזהות באופן אוטומטי ולחסום התקפות יום אפס (zero-day), והוא בנוי על מנוע מודיעין רשת מוביל בתחומו עם ביצועים מוכחים להיקף רשת 5G.

“אנו גאים מאוד כי מפעילת הסלולר הזו שמה את אמונה באלוט על מנת להגן על רשת ה-5G שלה מפני התקפות חיצוניות ופנימיות. אנו צופים כי ככל שרשתות 5G ייפרסו ויצמחו, הצורך בהגנה על הרשת עצמה יהפוך להזדמנות צמיחה לאלוט”, ציין אורן קורל, סגן נשיא למכירות באסיה פסיפיק באלוט.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות