חדשות היום

חברת היוניקורן מליו ממשיכה לגדול בארה״ב ופותחת משרדים בקולורדו

במשרד החדש בדנבר, שמצטרף למשרדים בתל אביב ובניו יורק, מתכוננים לגייס 250 עובדים.

חברת הפינטק הישראלית Melio, המפתחת פלטפורמת תשלומים המשרתת עסקים קטנים בארה״ב, פותחת משדרים בעיר דנבר שבמדינת קולורדו, על מנת להתקרב ולשרת את לקוחותיה במערב ארה״ב. החברה החלה במהלך שבסופו יגויסו 250 עובדים באתר החדש. החברה, שלה משרדים בתל אביב ובניו יורק, בחרה בקלורודו בזכות מיקומה המרכזי, הגישה הנוחה לשווקים מקומיים ובינלאומיים, והיותה מרכז חשוב המושך אליו כח אדם איכותי.

״קולורדו מציעה לעסקים קטנים סביבה תוססת, היא מקבצת כח אדם איכותי, והיא נמצאת במיקום אסטרטגי שיקרב אותנו למאגר הלקוחות הגדל שלנו,״ אמר מתן בר, המנכ״ל והמייסד של מליו, והוסיף ״המשרד החדש בקולורדו, יחד עם המשרדים הגדלים בתל אביב ובניו יורק, יעזרו לנו להשיג את מטרתנו שהיא לעזור לעסקים קטנים לשפר את תהליכי העבודה ואת תזרים המזומנים, ולבסס את החוסן הפיננסי שלהם באמצעות פלטפורמת תשלומים חינמית, פשוטה ובטוחה״.

בקולורדו ישנו ריכוז גבוה של עסקים קטנים ובינוניים, ועל כן היא אידיאלית עבור מליו, שמפתחת פתרון לתשלומים בדיוק לעסקים כאלה וגדלה בקצב מהיר. 98% מהעסקים בקולורדו הם קטנים, וברבעון הראשון של 2021 נוסד מספר שיא של 44,740 עסקים חדשים במדינה. המדינה מתברגת באופן קבוע ברשימת עשרת המדינות שבהן הכי כדאי לייסד עסק חדש.

על פי מושל המדינה, ג׳ארד פוליס, ״קולורדו היא המקום המושלם לנהל או לפתוח עסק, וגם לחיות, לעבוד ולבלות. אנחנו ממשיכים למשוך ולהצמיח יזמים ועובדים ברמות הגבוהות ביותר״. הוא הוסיף ש״המשרות החדשות שנפתחות מחזקות את תחום ההייטק הגדל אצלנו, ותורמות לחוסן הכלכלי שלנו״.


בצילום: מייסדי מליו אילן אטיאס (מימין), מתן בר וזיו פז.

קרדיט: מיכאל תומרקין.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות