חברת Trunovate פיתחה פתרון חדשני לניהול רצפת הייצור במפעלים

חברת Trunovate מקבוצת קונטאל טכנולוגיות, חברה מובילה בישראל בתחום פתרונות Industry 4.0, מציעה פתרון חדשני וחלוצי למדידת תפוקות המכונות כתפיסת Plug & Play מבוסס Software as a Service.

פתרון החברה מיועד למפעלים אשר מחפשים לאמץ שיטות מובנות ומקובלות(best practice) לניהול רצפת הייצור, אומר אדיר אורן מנכ”ל החברה.

לאחר שזיהינו את הצורך במפעלים הקטנים והבינוניים בארץ לפתרונות מוכחים, מהירים וזולים,  גיבשנו פתרון אשר מספק מענה החל משלב התאמת רכיבי הבקרה ואיסוף הנתונים מרצפת הייצור, דרך מסכי מפעיל חכמים ונוחים להפעלה ועד לקבלת דוחות מובנים בהתאם ל-Best Practice מובנה תעשייה.

אנו מביאים לתעשייה בשורה חדשנית של לקיחת המפעל המסורתי בצורה מדודה בכל שלב ושלב בהתאם לצרכי הלקוח וזאת תוך הבטחה לעלייה לאויר בטווח של ימי עבודה ספורים.

הפתרון מבוסס ענן אשר מייתר את הצורך של המפעל להחזיק מערך IT יקר כאשר הכל מונח בכף יד המפעיל באמצעות טאבלט או הסמארטפון האישי.

אז מה בעצם מקבלים בפתרון המוצע?

  1. מדדי OEE המייצגים את תפוקות המכונות בזמן אמת.
  2. ניטור וסיווג תקלות ו/או עצירות בקווי הייצור.
  3. שילוב בדיקות איכות בהתאם לסוג ואופי המוצר.
  4. יכולת לנהל את רמות הפחתים למינימום האפשרי.
  5. קבלת התראות בזמן אמת.
  6. דוחות ניהוליים ותפעולים לניהול ותחקור המפעל

הפתרון המוצע הינו סקלבילי ומאפשר ללקוח ‘לגדול’ יחד עם המערכת ולהוסיף עוד מודולים ויכולות תוך כדי תנועה. אחת היכולות הבולטות של הפתרון הינה גם תוסף אנליטיקה מתקדם המאפשר ללקוח לבנות דוחות באופן עצמאי ונח.

גם בפן העסקי Trunovate מביאה עמה בשורה חדשנית. אם בעבר מפעלים נדרשו ‘לרכוש’ את המוצר, הרי שכעת הפתרון מוצע בתשלום חודשי קבוע (monthly subscription) במודל SaaS.

“אנו בפתחו של עידן חדש”, מוסיף אדיר אורן, בו הארגונים היצרניים דורשים לקבל הן פתרונות טכנולוגים מתקדמים מבוססי ענן והן יכולות אינטגרציה וערך מוסף לציוד הקפיטלי היצרני של המפעל.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר באמצעות המייל : info@trunovate.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות