חדשות היום

חולמים לטייל ביעדי המדינות שהתחרו באירוויזיון?

Booking.com עם שבעה מקומות אירוח ברמת “דוז פואה”

השנה האחרונה הפרידה בינינו לבין האנשים, המקומות והבילויים שאנחנו אוהבים: תוכניות בוטלו, נסיעות הוגבלו ואירועים נדחו, וכך גם תחרות האירוויזיון של שנה שעברה לא יצאה לפועל כמתוכנן..

אולי אין לנו עדיין אפשרות לנסוע ליעדים האהובים עלינו, אבל תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2021 פותחת לכולם את הרצון לטייל שוב ביעדים האירופיים השונים. בהשפעת תאוות הנסיעות שמעורר האירוויזיון, ולקראת הרגע שבו יהיה בטוח לטייל שוב, Booking.com, שותפת הנסיעות הרשמית של תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2021, הכינה רשימה של יעדים ומקומות אירוח בהשראת כמה מהשירים המדבקים ביותר של השנה, רגע אחרי הגמר הגדול של התחרות.

 אוסטרליה, “טכניקולור” (“Technicolour”)

השנה, ג’סיקה אליסה סרו, המוכרת בשם הבמה “מונטיין” ייצגה את אוסטרליה עם הלהיט שלה ‘טכניקולור’, ומי שקיבל השראה מההופעה ומהמילים הצבעוניות וירצה ליהנות מביקור צבעוני ומיוחד באוסטרליה, לא יתאכזב מהשמיים הבהירים כמעט תמיד, מחולות הזהב ומצבע החמרה של האדמה מול הנופים היפהפיים והמגוונים של אוסטרליה. לאלה שמחפשים קצת צבע במקום האירוח כדאי לשקול להתארח במלון Notel שבעיר מלבורן. קומת הגג של המלון מציעה ליהנות ממשבי רוח מרעננים וניצבת מול קיר מרהיב אשר צבוע בצבעים בהירים. האורחים ימצאו עיצוב מרגיע בגווני לבן ופסטל בחדרי המלון, אשר יעזרו להם להירגע אחרי יום עמוס בכל החוויות והנופים שיש למלבורן להציע.

פורטוגל, “האהבה לצדי” (“Love is on my side”)

 לכל הרומנטיקנים, להקת הסול “The Black Mamba” יצגה השנה את פורטוגל עם שיר אהבה. אלו שיקבלו השראה מהביצוע הווקלי החזק ומהמנגינה הנעימה יקוו שגם הטיול הבא שלהם יהיה רומנטי להפליא. העיר סינטרה (Sintra) זוכה להמלצות רבות של מטיילי Booking.com כמקום רומנטי ובוודאי תתאים עבור כל מי שרוצה להתאהב בפורטוגל. המבקרים בה, בוודאי יתקשו שלא להתאהב בארכיטקטורה הצבעונית שלה אשר מוקפת בגבעות ירוקות. כדי ליהנות באמת מהאווירה המלכותית של העיר הזו, כדאי להתפנק בשהייה ב-Sintra Marmoris Palace. בית האחוזה מהמאה ה-19 מציע נופים ציוריים של פארק סינטרה קשקאיש (Sintra Cascais Natural Park), והוא מוקף בגנים שופעים שבהם המבקרים יוכלו לטייל יד ביד עם אהוביהם.

יוון, “ריקוד אחרון” (“Last Dance”)

השנה סטפניה יצגה את יוון על הבמה עם השיר “ריקוד אחרון”, שיר פופ קצבי אשר בוודאי גרמה לרבים מהצופים לקום ולרקוד בסלון. לאלו שלא רוצים שהריקוד ייגמר, הופעה חיה או מוזיקה רועשת היא ללא ספק מרכיב הכרחי ביעד הטיול הבא. מטיילים שקיבלו השראה מהביצוע של סטפניה וירצו לכבוש את רחבת הריקודים בחופשתם הבאה יכולים לבחור בסלוניקי (Thessaloniki) התוססת שתהיה כמוזיקה לאוזניהם. עיר הנמל השוקקת, שזוכה להמלצות רבות של מטיילי Booking.com הודות למוזיקה החיה שלה, ידועה גם בזכות הפסטיבלים ואירועי התרבות שלה. The Caravan הוא מקום האירוח האידיאלי למי שלא רוצה להפסיק לרקוד… הדירות המקסימות האלה מציעות נוף לעיר ועיצוב אלגנטי, והן הבסיס המושלם לצאת ממנו ולחזור אליו אחרי בילוי לילי בסצינת המוזיקה החיה המקומית.

The Caravan
קרדיט: Booking.com

קרואטיה, “טיק טוק” (“Tick Tock”)

אלבינה מקרואטיה ללא ספק הביטה בשעון ללא הפסקה וספרה את הדקות עד שעלתה לבימת האירוויזיון וביצעה את השיר “טיק טוק”. ולאלה שסופרים את הדקות עד שיוכלו לחזור לקרואטיה לחופשה, למה לא לבקר במגדל השעון הייחודי פיאצה (Pjaca) בעיר ספליט (Split)? שעון שמש זה, שמופיע בתמונות רבות, משקיף על כיכר העם (People’s Square (Pjaca)) בין הרחובות המרוצפים אבן בעיר העתיקה של ספליט.

מלון Hotel Agava Split, שנמצא במרחק הליכה קצרה מהשעון חסר המחוגים, מציע אירוח יוקרתי עם עיצוב אלגנטי שכולל אפילו לבנים חשופות שמזכירות את מגדל השעון פיאצה. המבקרים בו בוודאי ירצו שהזמן יעצור בזמן שהם נהנים מהסביבה היפהפייה של מקום האירוח.

Hotel Agava Split
קרדיט: Booking.co

ליטא, “דיסקוטק” (“Discotheque”)

חברי להקת The Roop, בוודאי אמרו לכולם שזה לגמרי בסדר “לרקוד לבד” בזמן ההופעה שלהם באירוויזיון 2021 עם השיר “דיסקוטק”. לאלו מכם שהשיר עשה חשק לרקוד ולהתנועע לצליליו, כדאי להוסיף את העיר פלאנגה (Palanga) לרשימת היעדים הבאים. אתר נופש זה, שממוקם על שפת הים, מתחמם בקיץ כאשר אנשים מגיעים לבלות בו, והוא בין היעדים בליטא שזוכים להמלצות של מטיילי Booking.com בתחום המועדונים. בין אם אתם מבקרים באחד המועדונים שמנגנים מוזיקת ריקודים מיינסטרימית עד אור הבוקר, או עוברים מבר לבר בחוף המרכזי של פלאנגה, Amberton Green Apartments Palanga הוא המקום המושלם שתוכלו לחזור אליו ולהרגיש בבית. מקום האירוח האלגנטי מציע אפילו בריכה מקורה ומרווחת עם אמבט עיסוי, סאונה ואמבט אדים כדי להרגיע את השרירים אחרי לילה על רחבת הריקודים באחד האתרים המפורסמים של פלאנגה.

פולין, “הנסיעה” (“The Ride”)

חברת להקת RAFAŁ, אשר יצגו את פולין בתחרות האירוויזיון השנה, קיוו לקחת את הצופים יחד איתם  ל”נסיעה” או טיול. אז אם גם אתם מתפתים להרכיב את משקפי השמש בבית ולהגיע ישר לפולין, למה לא לוודא שהנסיעה תהיה חלקה ככל האפשר? בין היעדים בפולין שזוכים להמלצות רבות הודות לתחבורה הציבורית הנוחה נמצאת העיר ורוצלב (Wroclaw). העיר הרביעית בגודלה בפולין, המשתרעת בין ערוצי נהר האודר, אשר ביניהם מחברים 130 גשרים, מה שמבטיח אפשרויות תחבורה חלקות ונעימות בזמן שיוצאים לגלות את העיר. מעבר לתחבורה הציבורית הנוחה במהלך השהות, מלון PURO Wrocław Stare Miasto מציע שירות הסעות לנמל התעופה, כדי שאפילו ההעברות מהשדה יהיו נוחות. המלון ממוקם במרכז העיר, והוא מושלם עבור אלה שמעוניינים לחקור את פסלוני הגמדים הקטנים של ורוצלב (krasnale) המפוזרים ברחובות העיר.

לטביה, “הירח עולה” (“The Moon is Rising”)

כמו הירח, הנציגה הלטבית לאירווזיון קיוותה שגם הניקוד לטובת המדינה שלה יעלה כאשר היא תעמוד על הבמה בתחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2021. אם הביצוע שלה עודד אתכם להוסיף את לטביה לרשימת היעדים שלכם, למה לא לצאת לטיול שיאפשר לכם לגלות את נפלאות הטבע והיקום? יורמלה (Jurmala) היא אחד היעדים הלטביים שזוכים להמלצות רבות של מטיילי Booking.com בתחום הצפייה בכוכבים. אבל עיר החוף הזו ידועה לא רק באפשרויות הצפייה בכוכבים, אלא גם בטבע ובשלווה שבה, עם שמורת חיות בר, ביצות, אגמים ויערות שיוצרים אווירה מרגיעה (ופחות זיהום אור!), כאשר החוף הסמוך הוא מקום פופולרי להירגע ואולי אפילו להתבונן בירח העולה. יורמלה ידועה גם בארכיטקטורת העץ שלה, ומציעה מקומות אירוח יפהפיים כמו Villa Alvīne Family Apart-Hotel. מלון דירות שנמצא במרחק הליכה קצר מהחופים הציוריים של העיר ועונה למבקריו על כל צרכיהם.


תמונת כותרת:  Brighton Beach, Melbourne, Australia
קרדיט: Booking.com

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות