סיוה תספק ל-Sequans הצרפתית טכנולוגיית דור 5 מורחבת עבור מוצרי IoT

(הרצליה, 1 ביוני 2021)  ספקית טכנולוגיות הקישוריות האלחוטית והחישה החכמה סיוה (נאסד”ק: CEVA), הודיעה היום כי תספק לחברת השבבים הצרפתית Sequans Communications (NYSE: SQNS) טכנולוגיית תקשורת דור 5 עבור מוצרי IoT.

Sequans מספקת שבבי דור 4, דור 5 ורכיבים המיועדים ליישומי IoT. עם לקוחותיה נמנות בין השאר אסוס, סיסקו, ורייזון, ו-D-link. לפי ההסכם בין שתי החברות, שבב דור 5 החדש של Sequans יתבסס על פלטפורמת PentaG של סיוה, הכוללת מעבדי אותות דיגיטליים, מעבד בינה מלאכותית, מאיצי חומרה ומודולי תוכנה התומכים ברוחב פס סלולרי משופר ובכל תדרי דור 5.

קיצור זמני הפיתוח

“המעבר לדור 5 מרחיב את יישומי הקישוריות הסלולרית לתחומי המציאות הרבודה והווירטואלית, ייצור חכם, רפואה מרחוק ועוד”, אמר מנהל פעילות הפס הרחב למוצרי IoT של Sequans, ברנרד דבראי. “הפלטפורמה של סיוה מספקת לנו מעבד אותות עוצמתי לצד סל מקיף של טכנולוגיות חומרה ותוכנה המקצרים את זמן תכנון שבב דור 5 הבא שלנו, ומבטיחים ללקוחותינו את רמת הביצועים המובילה והיעילה בתעשייה”.

מנהל התפעול של סיוה, מיכאל בוקאיה, הוסיף: “טכנולוגיות עיבוד האותות ותקשורת דור 5 המתקדמות שפיתחנו מייעלות את תכנון שבבי הסלולר ומאפשרות יישומים חדשים בדור 5. Sequans נמצאת בחזית פיתוח שבבי תקשורת בדורות 4 ו-5 וצברה הישגים מוכחים בפיתוח שבבים ורכיבים לשוק ה-IoT. אנו מרוצים מהחלטתה לשלב את טכנולוגיית ה-PentaG הייחודית שלנו בדור השבבים והרכיבים הבא שלה, ולקדם את דור 5 בשוק ה-IoT”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות