חדשות היום

גילת חתמה על הסכם אסטרטגי המוערך ביותר מ-5 מיליון דולר עם Pacific Dataport לאספקת שירותי פס-רחב ברחבי אלסקה

הפלטפורמה הרב-שימושית של גילת תתמוך ברשת Aurora של PDI באספקת מגוון רחב של יישומים לאוכלוסיית אלסקה

פתח תקווה, ישראל, 21 ביולי 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, חתמה על הסכם אסטרטגי המוערך ביותר מ-5 מיליון דולר עם Pacific Dataport Inc. (PDI) לאספקת כיסוי אינטרנט בפס-רחב ברחבי אלסקה. הפלטפורמה הרב-שימושית של גילת, פלטפורמת ה-SkyEdge II-c, תתמוך ברשת Aurora של PDI באספקת מגוון רחב של יישומים לאוכלוסיית אלסקה.

PDI מתכוונת לספק רשת מרובת יישומים אשר תשרת את אוכלוסיית אלסקה ביישומי תקשורת קבועים וניידים. מטרות היישומים הקבועים נעות החל משירות פס-רחב ישירות לבית הצרכנים, וכלה במגוון של יישומים ארגוניים ובהם שירותי גיבוי ושירות נתוני IP מסביב לשעון עבור עסקים, ארגונים, בתי ספר, ספריות ומשרדים ממשלתיים. היישומים הניידים המתוכננים כוללים כיסוי לספינות שיט, סירות דיג ותעופה מסחרית.

האמינות, היעילות והתכונות של מערכת ה-SkyEdge II-c, פלטפורמת תקשורת הקרקע של גילת, מספקות הזדמנויות מרגשות וחדשות עבור Pacific Dataport להתאמה אישית של יישומים ברשת Aurora הפועלת בתדרי Ka. הפלטפורמה של גילת נועדה לתמוך במגוון רחב של יישומים אנכיים עם מסופים המותאמים ליעילות ולביצועים הטובים ביותר כנדרש לכל יישום, כגון פס-רחב, אינטרנט לארגונים, תמסורת סלולרית וניידות במהירות גבוהה.

“לאחר חודשים של בחינות והערכות מדוקדקות של פלטפורמות קיימות בשוק, Pacific Dataport בחרה בגילת בשל החדשנות הטכנולוגית שלה, הביצועים המוכחים והניסיון שלה ברחבי העולם”, אמר שון פיצפטריק, סגן נשיא להנדסה ב-PDI. “בחרנו לעבוד עם צוות המומחים הבינלאומי של גילת המתמחה בטכנולוגיה פורצת דרך, ובעלת ביצועים גבוהים בציוד ותקשורת לוויינית, ואנו בטוחים כי פלטפורמת ה-SkyEdge II-c תענה על דרישות היישומים הגמישות שלנו.”

“גילת ו-PDI חולקות חזון משותף לספק קישוריות פס רחב באיכות גבוהה לכולם ובהתאם, אנו מעריכים מאוד את האמון של Pacific Dataport בגילת ובטכנולוגיה שלה”, אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית בכירה בתחום רשתות פס רחב בגילת. “הפלטפורמה הרב-שימושית שלנו היא אידיאלית למימוש יעדי רשת Aurora ליצירת הזדמנויות עסקיות נוספות ושיפור איכות החיים באזור, ואנו מצפים לתמוך בעבודתה ובהצלחתה באזור, כשותף אמין ומהימן.”


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות