חדשות היום

ספקית שירותי תקשורת במרכז אירופה בחרה באלוט לספק שירותי אבטחת סייבר ללקוחותיה הצרכניים

ספקית שירותים סלולריים ונייחים תפרוס את פתרונות NetworkSecure ו-EndpointSecure על מנת להגן על לקוחות מפני איומי סייבר

הוד השרון ישראל, 14 ביולי, 2021 – אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי ספקית שירותים סלולריים ונייחים במרכז אירופה בחרה בפתרונות NetworkSecure ו-EndpointSecure על מנת לספק שירותי אבטחת סייבר ובקרת הורים ללקוחותיה הצרכניים. ספקית שירותי התקשורת ואלוט יחלקו ביניהן את ההכנסות החודשיות משירותים אלה.

NetworkSecure היא פלטפורמת שירותי אבטחת סייבר מבוססי רשת, המציעה תפעול ללא מגע יד הלקוח ואינה דורשת התקנת אפליקציה על ידי לקוח הקצה. באמצעות NetworkSecure, ספקית השירות יכולה להציע ללקוחותיה הגנה מפני איומי סייבר, כולל תוכנות זדוניות, וירוסים, ניסיונות פישינג ותוכנות כופר. ממשק קל לשימוש מספק התראות ודיווחים ממותגים המסייעים לחיזוק הנאמנות למותג. השירות מעניק להורים שקט נפשי באמצעות בקרת הורים, המציעה הגנה הניתנת להגדרה, מפני תוכן זדוני לילדיהם כאשר הם משתמשים באינטרנט מהמכשירים שלהם.

NetworkSecure היא מובילת שוק בקטגוריה הצומחת של אבטחת סייבר מבוססת רשת, המגנה על יותר מ-20 מיליון משתמשי סלולר בעולם. אלוט מדווחת כי מספר ספקיות שירותים השיגו עד 50% שיעורי אימוץ בשירותי מנויים המבוססים על NetworkSecure. ספקית שירותי התקשורת תשלים את פתרון NetworkSecure עם פתרון EndpointSecure, אשר יבטיח כי הלקוח יהיה מוגן מפני איומי סייבר גם כשהוא מחוץ לרשת של ספקית השירות.

“אנו שמחים שנבחרנו כשותף אבטחת סייבר על ידי ספקית שירותי תקשורת נוספת באירופה”, ציין אמיר אורן, סגן נשיא למכירות ב-EMEA באלוט. “לקוח חדש זה מצטרף לרשימה ההולכת וגדלה של ספקיות שירותי תקשורת, אשר מבינות עד כמה שירותי אבטחה מבוססי רשת חשובים ללקוחותיהן וכיצד אלוט יכולה בקלות לאפשר שירות בשוק גדול בתפעול לקוח ללא מאמץ”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות