חברת הסטארט אפ RIPE-GUARD, המפתחת מערכת לניבוי חיי מדף של פירות וירקות, גייסה כ 3 מיליון שקלים בסבב SEED

את הסבב הובילו חממת טרהלאב והרשות לחדשנות

חברת הסטארט אפ Ripe-Guard, המפתחת מערכת לניבוי חיי מדף של פירות וירקות, הודיעה היום על גיוס על גיוס Seed בהיקף של  כ 3 מיליון שקלים. את הסבב הובילו חממת טרהלאב והרשות לחדשנות.

חברת Ripe-Guard הוקמה בחודש מאי האחרון על ידי ד”ר שאול נשיץ (חוקר ראשי) ואיתמר לופו (מנכ”ל). הטכנולוגיה של החברה פותחה במרכז לחדשנות בפוסטהארבסט של מיגל.

הטכנולוגיה של רייפגארד מאפשרת צמצום הפחת העצום בשוק הפירות והירקות העולמי. המערכת של החברה עוסקת בניבוי מועד ההבשלה ומועד הרקבון של הפירות והירקות. בעזרת המערכת ניתן לייעל את שרשרת הערך בקרב קניינים, קמעונאים וצרכנים.

איתמר לופו, מנכ”ל Ripe-Guard: “אחד הדברים שגורמים לתסכול בקרב קמעונאים המחזיקים פירות וירקות או צרכנים שכבר רכשו אותם היא העובדה שלא ניתן לאכול את הירק או הפרי ונאלצים לזרוק אותו לפח מכיוון שהוא לא מבשיל או נרקב (לדוגמא אבוקדו שלא מבשיל או מלפפון שנרקב אחרי יומיים). הבנה מראש של מועד הבשלות של פירות וירקות מסייעת לנהל נכון יותר את שרשרת הערך ולחסוך הון ומשאבים רבים לקמעונאים, לצרכנים ולכדור הארץ”.

הכסף שגויס מיועד לפיתוח מערכת לניבוי חיי מדף של פירות וירקות וכן לגיוס של עובדים נוספים לחברה בתחום ניהול פרויקטים, הנדסת מכונות והנדסת תוכנה.


תמונת המנכ”ל איתמר לופו

קרדיט:יחס”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות