חדשות היום

סיסקו ממשיכה את מסע הרכישות שלה בישראל ורוכשת את הסטארט אפ הישראלי אפסגון

חברת הענק הטכנולוגית סיסקו ממשיכה בגל הרכישות של טכנולוגיות כחול לבן ומכריזה היום (ו‘) על רכישת הסטארט אפ הישראלי אפסגון שמספקת יכולות ניטור מתקדמות לאפליקציות בסביבות ענן. בכך, סיסקו תקדם אסטרטגיית הצמיחה שלה בטכנולוגיות ענן ציבורי ופרטי.

מנכ”ל סיסקו ישראל, אורן שגיא: “ממשיכים בגל הרכישות של סטארטאפים מקומיים ומחזקים את פעילותנו בישראל”.

חברת סיסקו העולמית מכריזה היום (ו’) על רכישת חברת אפסגון, חברת סטרטאפ המספקת יכולות צפייה (observability) מודרניות לסביבות ענן שהנהלתה יושבת בניו יורק ומשרדי הפיתוח שלה בתל אביב. לאחרונה חברת גרטנר דירגה את אפסגון כ”Cool Vendor” בתחום ניתוח הביצועים עם  מומחיות בפתרונות מעקב מבוזרים המיועדים לסביבות יישומים וטכנולוגיות מודרניות, לרבות קונטיינרים ויישומים נטולי שרתים. אפסגון תמלא תפקיד מרכזי בהרחבה והאצה של מפת הדרכים של סיסקו להשגת יכולת ניטור ופעולה בסביבות ענן מתקדמות

אפליקציות הפכו לחלק מחיי היומיום של כולנו ולדרך העיקרית שבאמצעותה אנו מתקשרים כיום עם מוצרים ושירותים. עבור עסקים, המשמעות של הביקוש הגדל מצד הצרכנים לחוויה דיגיטלית חלקה ושוטפת של הלקוח בכל אינטראקציה עם האפליקציה – בין אם מדובר בהזמנת מצרכי מזון, הזמנת ארוחה, רכישת מכונית, הגשת בקשה להלוואה או ביצוע עבודה – היא שעליהם להבטיח שכל רכיבי האפליקציה,  בין אם נוצרו על-ידי צד שלישי או על ידם – ירוצו באופן חלק וללא שיבושים.

הנוף התחרותי בשוק האפליקציות מתרחב ומשתנה במקביל לכך ועסקים חייבים להשגיח אחר קצב החדשנות שלהם. עסקים שלא יחדשו מספיק מהר, יובסו על-ידי המתחרים. על מנת להאיץ את מחזור הפיתוח של האפליקציות, עסקים מאמצים טכנולוגיות ענן, מיקרו שירותים ורכיבים הנתונים בקונטיינרים בהיקף גדול במקביל לניצול רשת נרחבת של רכיבים מסורתיים, שירותי צד שלישי וממשקי תכנות יישומים.

כל ההתפתחויות הללו הובילו לגידול משמעותי של מורכבות סביבות המחשוב. צוותים רבים מעורבים בתכנון הניטור, הטיוב והאבטחה של כל חוויה דיגיטלית באמצעות בחינה של כל מרכיב, כגון שירותי האפליקציה, הרשתות, התשתית, הענן ובסיסי הנתונים במטרה להבין את התובנות שנאספו והשפעתן על החוויה הדיגיטלית של הלקוחות. כלי הניטור המסורתיים , מסוגלים לטפל רק בחלק מהצרכים הללו ולעשות זאת עבור תחום אחד בכל פעם.

אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו ישראל: “סיסקו ממשיכה את גל הרכישות בישראל ומפתחת את השירותים והמוצרים שלה באמצעות טכנולוגיות ישראליות. אנחנו ממשיכים את ההתעצמות של סיסקו בישראל על ידי רכישות של חברות ייחודיות, תוך הבעת אמון בחדשנות הישראלית ובמוחות הישראליים. מעבר להתעצמות הטכנולוגית ולאקזיט הישראלי הנוסף יש כאן העברת מסר ברורה כי סיסקו העולמית ממשיכה ומחזקת את פעילותה בישראל. אני מברך את אנשי אפסגון הישראלית על הצטרפותם אלינו לסיסקו.”

יכולת הצפייה (Full Stack Observability) פול-סטאק (FSO) של סיסקו

גישתה של סיסקו ליכולת צפייה פול-סטאק (מקצה לקצה) מאפשרת ללקוחותינו להתקדם מעבר לניטור לפרדיגמה המספקת הקשר משותף לצוותים שונים ומאפשרת ללקוחותינו לספק חוויות דיגיטליות יוצאות דופן, לטייב עלויות, אבטחה וביצועים ולהשיא את ההכנסות העסקיות מדיגיטל. למרות שרוב היצרנים מתמקדים בנראות של סטאק הטכנולוגיה בלבד, אנו סבורים שיכולת צפייה פול-סטאק  צריכות לספק לכל הצוותים את תובנות ופעולות הפול-סטאק שיובילו לעסקים טובים יותר ולחוויות דיגיטליות משופרות ללקוחות.

ThousandEyes ו-Intersight הם פתרונות הליבה שלנו ליכולת צפייה פול-סטאק, המסופקים כשירות (SaaS). פלטפורמת ה-FSO שלנו, הכוללת את הפתרונות האלה, מספקת יכולת צפייה בסטאק השלם של האפליקציות, תשתית הרשת והאבטחה עם תובנות בזמן אמת העוברות קורלציה בין דומיינים ומשולבים בהקשר עסקי המונע באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. כל אלה מעניקים נראות מלאה של הסטאק לכל הצוותים המעורבים כדי שיוכלו לנקוט בפעולה מהירה. עם המידע הזה, הצוותים יכולים לקשר בין ביצועים למדדי ליבה עסקיים ולתעדף פעולות בהתאם להשפעתן על העסק.

ה-FSO של סיסקו מסייעת ללקוחות לפתור שלושה אתגרים עיקריים:

  • ביצועים: שיפור ביצועי האפליקציה ויצירת מתאם (קורלציה) בין מדדי הביצועים לתוצאות העסקיות מאפשרת חוויה נטולת שיבושים של האפליקציה והמשתמש. כל אלה חלים הן על אפליקציות היברידיות והן על אפליקציות מודרניות שנבנו בענן.
  • טיוב: הלקוחות יכולים להתאים באופן דינמי את צורכי ועלויות התשתית לאפליקציה ולדרישות העסקיות.
  • צוותי האבטחה יכולים לזהות את החולשות באופן יזום ולחסום אותן בעת הרצת הייצור כדי לאבטח את תהליך פיתוח האפליקציה ובכל ליצור הקשר משותף עבור צוותי האפליקציה והאבטחה.

הטכנולוגיה והכישרונות של אפסגון תואמים את חזונה של סיסקו לאפשר לארגונים לספק חוויית אפליקציה חסרת תקדים עם פתרונות המובילים את התעשייה בתוך הקשר עסקי מעמיק. היכולת ליצור הקשר וקורלציה בין הממצאים הנצפים לבין התובנות בכל חלקי הסטאק מאפשרת לצוותים לשפר את שיתוף הפעולה ולהבין טוב יותר את המערכות, לפתור תקלות מהר יותר, לטייב ולאבטח את חוויית השימוש באפליקציה ולשמח את הלקוחות.

עם סגירת הרכישה יצטרף הצוות של אפסגון לקבוצת האסטרטגיה, האינקובציה והאפליקציות של סיסקו.


בתמונה: אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו ישראל צילום- ניב קנטור

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות