דב סלע, מנכ”ל ראדא / צילום: שלומי יוסף

ראדא חתמה על מזכר הבנות עם ADTL להקמת מיזם מכ”מים משותף בהודו

נתניה, ישראל, 16 באוגוסט, 2021 – ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ:RADA, TASE: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים מבוססי תוכנה לכוח המתמרן, ו-Alpha Design Technologies Pvt. Ltd. (ADTL), ארגון המעסיק מעל ל-1,200 מומחי מו”פ וייצור המתמקד בתעשייה הבטחונית ההודית, חתמו על מזכר הבנות להקמת מיזם משותף לשיווק, ייצור, מכירה, התאמה ותמיכה של המכ”מים הטאקטיים של ראדא לשוק ההודי.

בהתבסס על הדוקטרינות של הודו להגנת כוחות והגנה אווירית, ראדא רואה בשוק זה הזדמנויות לצמיחה אסטרטגית. בקו אחד עם מדיניות ממשלת הודו בנושא “Make in India“, ראדא החליטה לבסס נוכחות משמעותית בהודו, באמצעות שיתוף פעולה עם חברה ביטחונית מקומית מובילה – ולהציע לתעשיות הביטחון ההודיות, הן הציבורית והן הפרטית, מכ”מים טקטיים מתקדמים אשר יותאמו וייצורו בהודו, בהתאם לדרישות הייחודיות של זרועות ההגנה של הודו. בין המשימות המבצעיות השונות, בהן הטכנולוגיה המתקדמת של ראדא תהיה בשימוש, ניתן למנות הגנה אווירית לטווחים קצרים, הגנה מפני מל”טים, הגנה נגד פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM), הגנה אקטיבית לרכבים משוריינים, ועוד.

דב סלע, מנכ”ל ראדא מסר: “האסטרטגיה העסקית שלנו היא לבסס נוכחות מקומית משמעותית בשווקי המפתח שלנו. הודו היא שוק כזה עבורנו, ואנו מצפים להתחיל ולבנות את החברה ההודית שלנו ביחד עם שותפתנו ADTL. התרשמנו מהיכולות המוכחות של ADTL בבניית עסקים מוצלחים שמספקים מערכות מתקדמות לזרועות ההגנה של הודו, ומיכולתה לשתף פעולה עם חברות ביטחוניות מחוץ להודו לצרכי השוק ההודי. אנו שמחים על כך שהם בחרו לחבור אלינו בכדי לממש פוטנציאל זה. אנו מאמינים כי כעת זהו הזמן הנכון לפתח את נוכחותנו בשוק ההודי ולהנגיש את הטכנולוגיות והפתרונות פורצי הדרך שלנו לזרועות ההגנה של הודו.”

קולונל ה. ס. שנקאר, VSM (במיל’) ויו”ר דירקטוריון ADTL הוסיף: “המכ”מים של ראדא אשר הוכיחו עצמם בשדה הקרב, מותאמים באופן ייחודי לדרישות זרועות ההגנה של הודו, עם יכולות הדור הבא נגד רחפנים ואיומים קיימים ומתהווים נוספים, וכן ביחס עלות לתועלת מוביל בשוק. אנו שמחים על כך שראדא בחרה בנו כשותפה בהודו ומצפים לעבוד ביחד בכדי לספק מענה לצרכי כלל מטמיעי המערכות המקומיים וכוחות הביטחון.”


דב סלע, מנכ”ל ראדא / צילום: שלומי יוסף

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות