הסכם שיתוף פעולה לתעשייה האווירית וחברת מטאור אירוספייס- ישתפו פעולה בפיתוח מערכות תקיפה חדשניות; החברות שוקלות כניסה לשותפות

התעשייה האווירית ומטאור אירוספייס, חברה בבעלות פרטית שמציעה מערכות לא מאוישות וטילים מתקדמים חתמו באחרונה על מזכר הבנות (MOU) לקידום שיתוף פעולה ביניהן. במסגרת ההסכם החברות ישתפו פעולה בפיתוח מערכות תקיפה מתקדמות. ההסכם כולל פיתוח הנדסי ושיווק משותפים, לרבות השקעה משותפת במו”פ.

התעשייה האווירית שוקלת להרחיב את שיתוף הפעולה להשקעה במטאור אירוספייס כשותפה בבעלות חלקית בכדי למקסם את הסינרגיה בין שתי החברות, תעשייה אווירית כחברה ביטחונית מרכזית ומובילה ומטאור אירוספייס חברה פרטית עם גמישות גבוהה.

מנכ”ל התעשייה האווירית, בועז לוי: “שיתוף הפעולה בין התעשייה האווירית למטאור אירוספייס יאפשר לנו למנף סינרגיה ולקדם את צמיחתן העסקית של שתי החברות. ההסכם מביא לידי ביטוי את היתרונות היחסיים של כל חברה להמשך הרחבת קווי העסקים וצמיחה מואצת”.

יו”ר ומנכ”ל מטאור אירוספייס, יצחק ניסן: “התעשייה האווירית היא חברה חזקה עם מגוון רחב של טכנולוגיות ויכולות הנדסיות, ועם בסיס לקוחות רחב ופריסה שיווקית נרחבת ברחבי העולם. מטאור אירוספייס והתעשייה האווירית שיתפו פעולה בהצלחה במשך שנים. ביחד, שתי החברות ייצרו הזדמנויות עסקיות חדשות, לרווחת שני הצדדים.”

התעשייה האווירית היא מובילה עולמית בייצור ובפיתוח מערכות מתקדמות בתחומי האוויר, החלל, הים, היבשה והסייבר, בעבור השוק הצבאי-בטחוני ובעבור השוק האזרחי. החברה מהווה מוקד ידע טכנולוגי לאומי ועולמי בתחומי ההגנה האווירית, מערכות התקיפה, המכ”מים, הלווינות, הכלים הבלתי-מאוישים, התעופה האזרחית והסייבר.


Boaz Levy – IAI CEO בועז לוי מנכל התעשייה האווירית

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות