חדשות היום

Hailo מתרחבת באירופה: תשתף פעולה עם MicroSys הגרמנית בכדי להשיק פלטפורמת AI עתירת ביצועים

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת שבבי AI למכשירי קצה, מרחיבה את פעילותה באירופה וחותמת על שיתוף פעולה עם חברת MicroSys Electronics הגרמנית, בכדי להשיק את הפלטפורמה המשובצת miriac® AIP-LX2160A הכוללת עד 5 מודולים מדגם Hailo-8™ להאצת AI.

פתרון ה-AI החדש ברמת שרת הקצה מאפשר ביצועים גבוהים ויכולות מורחבות של הסקה (inference) בבינה מלאכותית בהתקני הקצה. פלטפורמת ה-AI מוכנה ליישומים ומציעה פתרון ברוחב פס גבוה ובצריכה הספק יעילה בקצה הרשת, עבור יישומים דוגמת תעשייה 4.0, רכב, מיכון כבד ותחומים נוספים.

בין היתר, הפתרון החדש יוכל לשמש שרתי קצה בעלי צריכת הספק נמוכה ב-IoT תעשייתי (IIoT) המבצעים משימות של תחזוקה מנבאת (predictive maintenance), רובוטיקה שיתופית, שרתים לניטור וידיאו המותקנים בתשתיות המצוידות במצלמות מבוזרות, שרתי תקשורת לכלי רכב אוטונומיים בענפי הלוגיסטיקה והחקלאות, וציוד בנייה כבד. יישום מעניין נוסף הוא שרתי קצה ברכבות, שם מנותחים באמצעות AI נתונים ממצלמות ראייה ממוחשבת רבות ב-GigE, בכדי לשפר את הבטיחות והביטחון.

מעבד Hailo-8™, המותאם גם ליישומי רכב, מספק ביצועים חסרי תקדים למכשירי קצה, שקיבלו הכרה כמעבד הראיה הממוחשבת הטוב ביותר לשנת 2021 על ידי ה-Edge AI and Vision Alliance™. עם קצב עיבוד של עד ל-26 טרה פעולות לשנייה (TOPS) בצריכת הספק טיפוסית של 2.5 ואט, הוא עולה על מעבדים אחרים להתקני קצה. המעבד מאפשר למכשירי קצה להריץ אפליקציות למידה עמוקה שעד עתה ניתן היה להריצן בענן בלבד. המבנה המתקדם של המעבד מספק ביצועים גבוהים יותר, צריכת אנרגיה נמוכה יותר והשהיה מינימלית – והוא מאפשר בכך שמירה עמוקה יותר על הפרטיות ואמינות משופרת של המכשירים החכמים שפועלים בנקודות הקצה.

שילוב מעבד ה-AI מדגם Hailo-8™ בפלטפורמות ה-Arm Cortex NXP Laverscape של MicroSys מאפשר ללקוחות לשלב יכולות AI של עד 130 TOPS ולקבל יעילות גבוהה בהתקני הקצה. הפתרון המשולב מספק ביצועי מחשוב AI יוצאי דופן על פני מספר רב של מדדי רשתות נוירונים סטנדרטיות, כולל מעל 6000 פריימים לשנייה (FPS) ב- Resnet-50, מעל 5000 FPS ב-Mobilenet-V1 SSD, ועד 1000 FPS ב- Yolo-v5m. מידע נוסף אודות miriac® AIP-LX2160A ניתן למצוא בדף המוצר.

חברת MicroSys Electronics מתכננת ומפתחת פתרונות של מערכות משובצות משנת 1975. החברה היא שותפת זהב של NXP, ומשלבת בפתרונותיה את מעבדי NXP באופן נרחב. עוצמתה של החברה הגרמנית היא בתכנונים המבוססים על מערכות על גבי מודולים (SoMs), והיא מספקת קשת רחבה של SoMs למגוון יישומים וביניהם: רכבות, תעופה, מיכון נייד, רובוטים לייצור, מערכות בקרה, מערכות נהיגה, טכנולוגיה רפואית, תשתיות קריטיות, הנדסת גרעין ותעשיה תהליכית.

“אנחנו שמחים לשתף פעולה עם MicroSys, מובילה עולמית במערכות משובצות”, אמר אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף של Hailo. “שיתוף הפעולה מחזק את המעמד שלנו בענף המחשוב המשובץ ומאפשר לנו להמשיך להיענות לביקוש הצומח במהירות לפלטפורמות קצה משובצות עם יכולות AI חזקות. אנחנו מצפים להמשיך לעבוד עם MicroSys כדי להביא יכולות עיבוד חסרות תקדים בהתקני קצה לקשת רחבה של יישומים בתחומי הרכב והאוטומציה התעשייתית”.

“שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם היילו הוא אבן דרך חשובה, שעוזרת ללקוחות שלנו לזכות ביתרונות האדירים של AI ושל רשתות נוירונים”, אמרה אינה סופיה שינדלר, מנהלת ב-MicroSys Electronics. “מעבד ה-AI של היילו מאפשר להתקני קצה להריץ יישומי למידה עמוקה בהיקף מלא באופן יעיל יותר, אפקטיבי ובר קיימא, תוך צמצום ניכר בעלויות. בשילוב עם הפלטפורמות מבוססות מעבדי NXP שלנו, לקוחותינו מקבלים את אחד מפתרונות הבינה המלאכותית העוצמתיים ביותר שניתן לפתח עבור יישומי קצה”.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם מקניקה מיפן, עם לאנר ו-VeCow מטייוואן, וכן הסכם עם ליאופארד אימג’ינג Imaging) Leopard) ו-Socionext.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי אור דנון, אבי באום, הדר צייטלין ורמי פייג ז”ל, בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה מעסיקה כיום מעל 150 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, וממשיכה לגייס עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות