PayEm מודיעה על השלמת סבב גיוס בהיקף של 27 מיליון דולר

החברה המציעה פלטפורמת SaaS חדשנית לניהול הוצאות ורכש בארגונים, מודיעה כי השלימה גיוס הכולל בתוכו גיוס סיד בסך 7 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו פירסט ו-NFX, וסבב מימון A בסך 20 מיליון דולר בהובלת גלילות קפיטל פרטנרס

ניו יורק, 1 בספטמבר, 2021 – PayEm  פלטפורמת SaaS חדשנית המאפשרת ניהול הוצאות ורכש לצוותים פיננסים בארגונים, לצד שליטה, שקיפות ואוטומציה, הודיעה היום על גיוס 27 מיליון דולר. סכום זה כולל גיוס סיד בסך 7 מיליון דולר בהובלת קרן פיטנגו פירסט ו- NFX, וסבב מימון A בסך 20 מיליון דולר בהובלת +Glilot, קרן הצמיחה של גלילות קפיטל פרטנרס.

ברבעון השני של 2021 הציגה PayEm צמיחה משמעותית בכמות הלקוחות והיקף המכירות, וקיבלה רישיון “נותן שירותים בנכס פיננסי” מרשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון של ישראל. רשיון זה יאפשר ל- PayEm לשרת בצורה ישירה גם לקוחות מקומיים.

פלטפורמת PayEm פותחה על מנת לאפשר ביצוע אוטומטי של תהליכים פיננסיים מתחילתם ועד סופם, כולל פעולות חשבונאיות ידניות שעד עתה לא הוצע עבורן פתרון טכנולוגי. עובדים וצוותים בארגונים גלובליים יכולים לנהל בעזרת הפלטפורמה את הוצאותיהם בהתאם לצרכי העסק, תוך עמידה ביעדי התקציב ושמירה על הגמישות ויכולת הבקרה של צוותי פיננסים בארגון.

בעוד שבעבר הלא רחוק האחריות על הוצאות גדולות בארגונים הוטלה על יחידות הרכש והכספים, כיום משתנה המגמה: יותר ויותר החלטות לגבי ספקים ופתרונות “תוכנה כשירות” (SaaS) מתקבלות ישירות על ידי עובדים במחלקות שונות בארגון. שינוי תפיסה זה יצר מורכבויות חדשות עבור צוותים פיננסים, הנדרשים כעת לעקוב אחר אלפי עסקאות מדי חודש, לעתים באמצעות טכנולוגיה מיושנת שאף מחייבת עבודה ידנית. זאת במקביל לצמיחה מתמדת בנפח התשלומים העובר מדי שנה בין עסקים, אשר לפי דו”ח של חברת Nilson, המתמחה בחקר תשלומי אשראי ותשלומי מובייל, עומד כיום על 127 טריליון דולר וצפוי להגיע ל-200 מיליארד דולר עד 2028 בארצות הברית בלבד.

הפלטפורמה של PayEm מבצעת אינטגרציה מלאה עם מערכות הכספים וה-ERP של הארגונים ומציעה פתרון מתקדם המאפשר תהליכי עבודה יעילים ומותאמים אישית. כפתרון שפותח ספציפית עבור עסקים בינוניים ומעלה ועד תאגידי אנטרפרייז, הפלטפורמה מספקת בקרה ושקיפות משלב הנפקת כרטיסי האשראי (וירטואליים או פיזיים), דרך בקשות הרכש, התשלום לספקים, החזר ההוצאות וסגירת הספרים, וכל זאת באוטומציה מלאה. את הפתרון של PayEm בנושא זה, ניתן להשוות לפתרונות שמציעים בנקים וחברות כרטיסי אשראי – אך הוא מציע אמצעי תכנון, בקרה ואינטגרציה שלא ניתן למצוא אצל אלו.

צוותים פיננסיים הפועלים בארגונים בינלאומיים נאלצים להתמודד עם רובד מורכבות נוסף: חברות הבת המקומיות של תאגידים אלו עובדות בצורה מבודדת (“Silo” – מערכות שלא בהכרח מתקשרות אחת עם השנייה) ומשתמשות בשירותי בנקאיים ופיננסיים מקומיים. מצב זה מפצל את עבודת הארגון והבקרה התקציבית ויוצר עומס נוסף של עבודה ידנית. פלטפורמת PayEm תוכננה מלכתחילה עבור פעילות בינלאומית. ניתן להגדיר בה בלחיצת כפתור את המטבע המקומי של כל אחת מחברות הבת וכך לאפשר לכל אחת מהן ליהנות מאוטונומיה פיננסית וחשבונאית, כשלארגון מתאפשר במקביל לקיים תהליכים גלובליים. טכנולוגיית החברה מציעה גם יכולות חוצות גבולות: צוותי כספים המשתמשים ב-PayEm יכולים להעביר כסף בקליק אחד ליותר מ-200 אזורים וב-130 מטבעות שונים. חברות דוגמת  Fiverr, Jfrog, Next Insurance ,Logz.io, Pixellot, Namogoo וכן מאות אחרות כבר אימצו את הפלטפורמה ומשתמשות בה ביעילות כדי לנהל את הוצאותיהן הבינלאומיות והמקומיות.

אור הכט, מנהל הרכש של Fiverr:אנו מרוצים מאוד מתוצאות העבודה שעשינו עד כה עם PayEm. הפלטפורמה חסכה לנו ימים ארוכים של עבודה ידנית מדי חודש ואיפשרה למכן את תהליכי התאמות הכספים בחברה”.

בימים אלה הרחיבה PayEm את צוות הניהול שלה וצירפה לשורותיה את סמנכ”ל המכירות בן פשמן (לשעבר מנהל המכירות של Samsung Next), סמנכ”ל השיווק יואב צוקר (לשעבר מנהל החדשנות והאקו-סיסטם ב-Natural Intelligence), סמנכ”ל הכספים קורן בן צבי (לשעבר מנהל כספים ב- Taboola), סמנכ”לית משאבי האנוש דורון שחף (לשעבר מנהלת בכירה במחלקת משאבי האנוש ב-WalkMe) ו VP Customer Success – יעל חלוץ (לשעבר ב-Papaya Global). בנוסף, בימים אלה פתחה החברה משרדים חדשים בניו יורק, ועתידה  להכפיל בחודשים הקרובים את מספר עובדי הפיתוח, המוצר, השיווק והמכירות בישראל ובארצות הברית.

איתמר ג’ובני, מנכ”ל ומייסד שותף של PayEm: “PayEm נבנתה על מנת לתת מענה לצרכים של חברות בצמיחה ושל עסקים בינוניים וגדולים הפועלים בתנאים משתנים. מגמות כמו עליית השימוש ב- SaaS, עליית שכיחותה של העבודה מהבית והתרחבותן הגלובלית של חברות המביאה אותן לשווקים חדשים – מצריכות פתרונות פיננסיים עדכניים ורלוונטיים. הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת לעובדים במחלקות שונות בחברה לקבל החלטות עצמאיות על הוצאות, תוך שמירה על בקרה ועל נראות רוחבית מצד צוותי הכספים. צוותי הכספים הללו יכולים לנהל את כל ההיבטים של הוצאות שאינן שכר, לרבות שימוש בכרטיסי אשראי, תוך ציות לתקנות SOX ותמיכה במספר רב של מטבעות ושיטות חשבונאיות שונות הנפוצות ברחבי העולם, זאת במקביל לצמצום תקורת העבודה הידנית הנדרשת עקב התאמות חשבונאיות. ברצוננו לממש את כספי ההשקעה לצורך התרחבות המוצר והרחבת מערך המכירות והתמיכה שלנו בלקוחות בארץ ובארה”ב”.

יאיר קסוטו, שותף ב-Pitango First: “אנו עדים לאתגרים רבים עמם צוותי פיננסים ורכש נדרשים להתמודד כיום. המערכות והתהליכים הקיימים לא נבנו עבור שינוי התפיסה המשמעותי המתחולל כעת. אופן ניהול התקציבים והשימוש בהם אינו מה שהיה פעם. PayEm מאפשרת לארגונים להריץ תהליכים גמישים ומבוזרים בין צוותים, אזורים גיאוגרפיים שונים וקטגוריות הוצאה. כל זאת באופן מבוקר וריכוזי ותוך וידוא וציות לרגולציות. PayEm זוכה לקבלת פנים חמה. בכל השקה שעשינו במהלך הגיוס ולאחריו נדהמנו מקצב האימוץ של הפתרון שמציעה החברה”.

ליאור ליטבק, שותף מנהל בגלילות קפיטל ומנהל קרן Glilot+ מסר: “PayEm פותרת בעיה יסודית איתה נאבקים ארגונים: פיצולם המתמשך ומורכבותם של הכלים הפיננסיים, למרות עשורים של ניסיון וחדשנות טכנולוגית בניהול הוצאות, שיפור תהליכי עבודה, החזרי הוצאות לעובדים, רכש ושאר תהליכים פיננסיים תאגידיים. PayEm מציעה לארגונים פלטפורמת ניהול ורכש אחידה, העונה באופן מלא על הצרכים השונים של העובדים, מנהליהם ומנהלי הכספים בארגון. על כך מעידה צמיחתה המסחררת של החברה בתקופה האחרונה. PayEm היא מערכת הפעלה פיננסית אמיתית לעסקים מודרניים, ואנו שמחים להצטרף לאיתמר, עומר ושאר חברי הצוות של PayEm להמשך בנייתה ופיתוחה של הפלטפורמה המקיפה ביותר והאידיאלית לניהול הוצאות ורכש”.

גיגי לוי-וייס, שותף כללי ב-NFX: “חברת PayEm בנתה מוצר מדהים שאומץ במהרה על ידי שורה ארוכה של ארגונים בינלאומיים. אנו מאמינים שכל ארגון יכול להפיק תועלת רבה מהפלטפורמה ושהפוטנציאל שלה אינו מוגבל. הצמיחה המסחררת שהשיגה החברה עד היום מעידה לא רק על יכולות הניהול והמנהיגות של איתמר ועומר, אלא גם על איכותם של המפתחים והמומחים הפיננסיים העובדים בה. אנו נרגשים מאוד מהשקעתנו בחברה!”


תמונת כותרת: צלם אור קפלןTeam PayEm

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות