הפעלה מסחרית ראשונה של משלוחים באמצעות רחפנים יוצאת לדרך היום

רשת גולדה ואפליקציית המשלוחים ‘משלוחה’ משיקות סניף אווירי ראשון מסוגו בישראל בשיתוף פעולה עם חברת SkylinX וקבוצת SAFE 

גלידריות הבוטיק גולדה ואפליקציית ‘משלוחה’ מצטרפות למיזם הרחפנים הלאומי ויחד עם הרחפנים של קבוצת  SAFE – חברות FlyTech, AirwaZ

ו- SkyliX משיקות מהלך חדשני במסגרתו הוקם מתחם פופ אפ המציע לציבור הרחב משלוח גלידה באמצעות בתוך 7 דקות!

סניף הפופ אפ ייפתח לציבור הרחב החל מהיום, יום שני, 11.10.21 בטיילת צ’ארלס קלור בתל אביב, ויפעל במשך חמישה ימים, א- ה, בין השעות  10:00-16:00 כאשר הזמנת משלוח רחפן יתבצע באמצעות  אפליקציית ‘משלוחה’  על ידי  סריקת קוד QR

מרגע ביצוע ההזמנה תוך 7-10 דקות  יגיע משלוח מפנק של גולדה היישר ליעד.

הפופ אפ החדשני נפתח היום, יום שני 11.10 בטיילת צ’ארלס קלור בתל אביב ומזמין את הציבור הרחב לחוויית בילוי רב חושית ויוצאת דופן .

מגיעים למתחם הפופ אפ, סורקים את קוד QR באפליקציית ‘משלוחה’ וגלידה מפנקת של גולדה בדרכה ליעד  תוך 7-10 דקות בלבד!

הפופ אפ החדשני מהווה צעד נוסף ביצירתיות פורצת הגבולות שמובילות גולדה ומשלוחה, יחד עם חברת SkylinX מזירת החדשנות סיטיזון בפארק עתידים תל אביב, המייצרת ריגוש וערך מוסף, בנוסף לפתרונות שילוח חדשניים ומעניקה לקהל הלקוחות חוויה חדשה ואחרת.

עדי ארז אביטל סמנכ”לית שיווק קבוצת Anita וגלידה גולדה:   כמותג שמחובר לטרנדים בינלאומיים ומוביל אותם , אנו ממשיכים לחקור דרכים חדשניות ומרתקות על מנת להעמיק את החיבור עם הלקוחות שלנו ולייצר להם חוויית שירות טובה יותר.

דניאל רחמים, מנכ”ל משלוחה: משלוחה עושה היסטוריה עם שילוח הרחפנים המסחרי הראשון בתל אביב. כחלק מחברה טכנולוגית מתקדמת, אנו עסוקים בבניית פתרונות טכנולוגיים עבור לקוחתנו על מנת לחסוך בזמנים, לשפר חווית משתמש ולהיות חלק מעולם דינמי המתפתח בקצב מהיר. אני מברך על שיתוף הפעולה עם רשת הגלידריות ” גולדה”, וחברת Skylinx וסמוך ובטוח כי זו רק ההתחלה. עתיד המשלוחים הינו דרך רחפנים וכולי אמונה כעסקים רבים יצטרפו למהלך החדשני.

עדן אטיאס, יו”ר :Skylinx  שיתוף הפעולה עם משלוחה ורשת הגלידריות גולדה הינו אבן דרך חשובה לקראת הפעלה מסחרית רחבה שנשענת על תשתיות ושירותים מבוססי רחפנים. במציאות העירונית המודרנית, נדרש לפתח חלופות תומכות  שיאפשרו שינוע  ולוגיסטיקה  בבטיחות, בחיסכון  ובמהירות, תוך התמודדות עם הצפיפות הקיימת.


תמונה ממשלוח הגלידות של סקיילינקס צילום הראל מדהלה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות