חדשות היום

בייטס (Bites) מגייסת 5 מיליון דולר בסבב סיד עבור הדור הבא של התקשורת הפנים-ארגונית והכשרת עובדים

למעלה מ-200 אלף משתמשים צורכים כיום את הפיתרון של בייטס, החל ממותגים ארגוניים גדולים כמו יוניליוור ו- H&M ועד לעסקים קטנים ובינוניים, כולל מסעדות, מרכזי ספורט וחברות שירותי ניקיון

תל אביב, ישראל- 20 באוקטובר 2021 – בייטס, שחקנית ששנתה לחלוטין את תעשיית התקשורת הפנים-ארגונית והכשרת העובדים, הכריזה על השלמת סבב הגיוס הראשוני שלה בו גייסה 5 מיליון דולר.

בייטס מציעה פתרון לאחד מאתגרי התקשורת הפנים-ארגונית והכשרת העובדים הגדולים ביותר שעסקים נאלצים להתמודד איתם. באמצעות בייטס, כל גורם בארגון יכול להפיק ולהפיץ סרטונים ותכנים מקצועיים בסגנון מדיה חברתית, מבלי לדרוש מהעובדים להוריד תוכנות מיוחדות או אפליקציות חדשות לטלפונים שלהם. למרות העבודה מרחוק, מנהלים מקבלים משוב באמצעות פורומים ויש להם גישה לניתוחי מידע משמעותיים שמציגים שיעורי מעורבות והשלמת הכשרות עובדיהם.

 את סבב הגיוס הובילו קרן ההשקעות ורטקס ונצ’רס ישראל, חברת הון סיכון ישראלית מובילה. סראונד ונצ’רס, קרן הון סיכון ישראלית-אמריקאית המתמחה בחברות סטארט-אפ בשלב-מוקדם מתחום המדיה והמסחר האלקטרוני, אוריזון קפיטל, קרן הון סיכון ישראלית המתמקדת בהשקעות בשלב-מוקדם, ליירה ונצ’רס, קרן הון סיכון, תחת איגוד ASEAN, המשקיעה בחברות טכנולוגיה קמעונאיות ו-ג’יי וונצ’רס, קרן שמושבה בעמק הסיליקון, השקיעו גם הן בחברה.

 “בייטס ממציאה מחדש את התקשורת בין העובדים באמצעות מינוף קונספציות מהמדיה החברתית ליצירת פלטפורמה עוצמתית שמיועדת לכוח העבודה המודרני, המבוזר והמרוחק של היום”, אמר אביעד אריאל, שותף כללי בורטקס ונצ’רס ישראל. “אנו מאמינים שבייטס מספקת מענה לאחד האתגרים הגדולים ביותר עימם מתמודדים ארגונים בנושאים של תקשורת פנים-ארגונית והכשרת עובדים, על ידי מתן אפשרות ליצירה, להפצה ולצריכה של תוכן מרתק במיוחד, זאת תוך הימנעות מטפסים ארוכים ומייגעים ותהליכי יישום מורכבים של תוכנות חדשות.”

בייטס מגבירה את רמת המעורבות והשימור על פני מערכות ניהול למידה קיימות (LMS) על-ידי הצעת תוכן הדרכה משכנע בשילוב עם פעילויות שנועדו לחזק את הלמידה. האופי הגמיש של הפלטפורמה מאפשר לעובדים מרחוק להישאר מעודכנים בפרקטיקות, במדיניות ובמוצרים של החברה ללא צורך בהתקנה או אימוץ של אפליקציות או כלים חדשים.

 בייטס מספקת פתרון אידיאלי לביצוע הדרכות מרחוק וליצירת קשר עם עובדים מחוץ למשרד בכל מקום בו הם נמצאים, תוך חיסכון בזמן ובכסף. החברה חוותה צמיחה מרשימה, עם למעלה מ-500 לקוחות שמשתמשים במערכת. כאשר חברה קמעונאית גלובלית למשקפיים אופנתיות החלה להשתמש במערכת להכשרת עובדים, בייטס אפשרה לה להחליף את כל מערך ההכשרה המשרדית והמתקדמת, ביחידות הכשרה מרתקות באמצעות וידאו. כתוצאה מכך, ההכשרה הייתה עקבית ויעילה יותר והנהלת התאגיד הצליחה לפקח ביעילות על תהליך הלמידה שעברו עובדיה. בייטס אפשרה להם לייצר במהירות תוכן בסגנון מדיה חברתית, לשתף אותו בערוצים שהם הקשובים ביותר אליהם (כגון SMS, וואטסאפ, מסנג’ר וכו’), ולהגיע לעובדים המובילים תוך השגת יעדים עסקיים במהירות וללא פערי מידע. מניסיונם, בייטס סיפקה את הכלי היחיד שאיפשר להם להגיע ביעילות לעובדים חוץ משרדיים.

בייטס נוסדה על ידי ערן חפץ, טל נגלר אלמוג וחגי הורוביץ. המייסדים המשותפים מביאים עימם ניסיון ממקור ראשון ושיטות עבודה מומלצות שמקורם במעל 30 שנות ניסיון משולב בהדרכה ובטכנולוגיה.

“אנו שמחים שהמשקיעים שלנו מזהים את הערך שיש למוצר שלנו בעולם התקשורת הפנים-ארגונית, ובטוחים כי אנחנו הצוות הנכון להגשמת החלום הזה”, אמר ערן חפץ, מנכ”ל בייטס. “סכום נכבד זה שגויס יתמוך במאמצי המו”פ, המכירות והשיווק שלנו, תוך שאנו מוציאים לפועל את התוכניות האגרסיביות שלנו ביציאה לשוק על ידי פנייה לקמעונאים, לחברות מוצרי צריכה, לספקי שירותי בריאות ולאחרים. בייטס מובילה מהפכה שתאפשר לכוח העבודה המבוזר להישאר מעודכן באמצעות תוכן מרתק וזמין למעקב”.


From left to right – Eran Heffetz Tal Nagler Almog and Hagai Horovitz

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות