חדשות היום

Staircase AI גייסה 4 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשוני ליצירת פלטפורמת B2B Relationship Intelligence

Staircase Relationship Intelligence מאפשרת לצוותי הצלחת הלקוח (CS) לייצר הכנסות שנתיות חוזרות (ARR) ולקדם מכירות באמצעות ניטור קשרים פרואקטיבי

Staircase AI, חלוצה בתחום ה-Relationship Intelligence, הכריזה היום על השלמת סבב הגיוס הראשוני שלה בסך 4 מיליון דולרים. החברה קיבלה מימון מ-StageOne Ventures, קרן הון סיכון המתמקדת בפתרון אתגרים עמם מתמודדים ארגונים גדולים, ומ-Disruptive AI, קרן הון סיכון המשקיעה בסטרטאפים בשלב מוקדם, ומתמחה בבינה מלאכותית (AI).

“אנו מאוד שמחים ש-StageOne Ventures ו-Disruptive AI הביעו אמון ב-Staircase AI”, אומר אורי אנטיס, מייסד ומנכ”ל Staircase AI. “רק מערכת מבוססת AI שמנתחת הקיפי נתוני לקוחות משמעותיים תהיה מסוגלת לספק לחברות את הכלים להבנה, לשימור ולהגדלת ציבור לקוחותיהן. השקעה זו תסייע לנו בהאצת החדירה לשוק שלנו”.

Staircase AI משתמשת בבינה מלאכותית לניתוח מספר רב של התקשרויות דיגיטליות בין חברות לבין הלקוחות הקיימים שלהן.  המוצר פועל 24×7 כדי לספק לצוותי CS את השקט הנפשי לו הם נדרשים והנובע מזיהוי חריגות ומגמות תוך מתן תחזיות והמלצות. המערכת מזהה האם ישנם שינויים במערכת היחסים ודפוסי התקשורת של דמויות חשובות בצד הלקוח. Staircase AI תתריע בפני חברי הצוות לגביי השינוי ותנחה אותם כיצד להתקדם. מנהלי צוותי CS מתמקדים בדרכים להתאמה מהירה של חוקי המשחק שלהם, אבל ללא היכולות המתקדמות של ניתוח דאטה, הם לא יצליחו לבצע זאת.

החברה נוסדה על ידי אורי אנטיס וליאור הראל וממוקמת בארה”ב עם צוות מו”פ בישראל. במהלך ניהול צוות CS שאחראי להכנסה חוזרת שנתית של למעלה ממאה מיליון דולרים, הבין אנטיס כי ראייתו מוגבלת בכל הקשור לטיב הקשר עם הלקוח כמו גם לקשרים שנוהלו בין חברי הצוות שלו לעמיתיהם.

על מנת לשפר את הבנתו בנוגע לסטטוס הלקוחות וביצועי הצוות, החל אנטיס לבחון התקשרויות קיימות והצליח לקבוע במהירות אילו קשרים עם הלקוח יציבים ומבוססים ואילו נמצאים בסיכון. הוא שיתף פעולה עם הראל בפיתוח כלי AI לעיבוד NLP שמסוגל לסרוק מאות אלפי הודעות ולנתח באופן אוטומטי התקשרויות – כולל בנושאי סנטימנט, התקשרות ושיחה – מכל ערוץ.

 “הקסם  ב-AI  מאפשר מהפכה בפרדיגמת ניהול היחסים עם הלקוח – עם יכולות על-אנושיות מבוססות על נתונים וביג-דאטא, ניתן להגיע לתוצאות מרשימות”, אומר יוראי פיינמסר, שותף-מנהל בקרןDisruptive AI  .

״ Staircase AI יכולה לסייע לארגונים להרחיב את קשריהם בלחיצה אחת, לשפר את יכולתם להעריך לקוח ולהביא את ההכנסות השנתיות החוזרות לרמות שיא.”

 ” צוותי הצלחת-הלקוח מתמודדים עם קשרים מורכבים של רבים-מול-רבים עם לקוחותיהם, ובהיעדר כלי ניתוח חכמים אינם מצליחים לטפח ולהרחיב את קשריהם עד למלוא הפוטנציאל שלהם”, אומר יובל כהן, שותף מנהל ב- StageOne Ventures. באמצעות Relationship Intelligence המונעת על ידי Staircase AI, חברות יוכלו לקבוע האם הן מוכנות לשדרוג השירות שלהן ושימור רמת השירות הקיימת שלהן, או שהן נמצאות בסיכון”.

Staircase Relationship Intelligence תציב את הרף לניתוח לקוחות, מונע AI, שיעזור למנהלי הצלחת-הלקוח להכיר טוב יותר את פעילות הצוותים שלהם.


תמונת כותרת: Staircase AI אורי אנטיס, מייסד ומנכ”ל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות