טכנולוגיה ישראלית תשולב ב”מהפכה הירוקה” מתחום המיקרו- EV [דו ותלת גלגלי] בשווקי הודו ודרום מזרח אסיה

Redler Technologies הישראלית חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח  עם Virtual Forest [VF] ההודית  שתטמיע פטנטים של רדלר, מתחום בקרת ההינע במיקרו EV בהשקעה  ראשונית בסכום של 5.5 מליון דולר

רדלר טכנולוגיות, המתמחה בפתרונות ופטנטים עולמיים בתחומי כוח חשמלי וההינע, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם VF ההודית, מפתחת טכנולוגיות לרכבים חשמליים זעירים, מיקרו -EV-דו ותלת גלגלי, לשוק ההודי ומזרח אסיה בהשקעה כוללת  ראשונית העומדת על סכום של  5.5 מליון דולר. בכך, לראשונה תהווה טכנולוגיה ישראלית נדבך קריטי בבניית רכבים זעירים  בהודו ובאסיה, החברה תספק פתרונות בקרת הינע מהפכניים לתעשיית המיקורEV – הצוברת תאוצה, כחלק ממהפכה חשמלית ירוקה, אליה צועדות בענק הודו ושכנותיה.

שיתוף הפעולה יכלול שילוב פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומוצרי הדגל של חברת רדלר טכנולוגיות הישראלית  החל משלב הפיתוח ולאחר בשלבי היצור, האינטגרציה והתמיכה ביחד עם VF   תוך התאמתם לצרכים המדויקים אל פיתוחים חדשים ורכבי EV- דו ותלת גלגליים.

שוק בקרי ההינע נהנה מצמיחה מתמדת בהתאמה לשוק ה-EV הנמצא בצמיחה אדירה בהודו ומזרח אסיה. בשנת 2021 גלגל שוק זה סכום של 3.8 מיליון דולר והוא צפוי לצמיחה של 3000 אחוז לשווי של 267 מיליון דולר עד לשנת  2025.

צפי זה נשען בין היתר על תוכנית לאומית עליה הכריזה ממשלת הודו ושר התחבורה גדקרי במטרה להפוך את תחום הEV- דו ותלת גלגלי  לכדי 80 אחוז עד שנת 2030. שוק זה מהווה חלק ארי מכלל כלי הרכב החשמליים  העולים מדי שנה על הכביש,  ומוערך במליארדי דולרים מכירות בשנה.

עם עליה לכביש של  17.4 מיליון כלי רכב דו ותלת גלגלי חדשים בשנת 2020 , לעומת 2.7 מיליון רכבים בלבד [ יחס של פי  6.5 למכוניות] כאשר רק- 1.6 אחוז מכלל הרכבים החדשים שעולים מידי שנה על הכביש הנם בעלי אנרגיה ירוקה, מדובר בפוטנציאל צמיחה אדיר.

רדלר טכנולוגיות הישראלית פועלת בישראל ובעולם משנת  1994 , מתמחה בפיתוח ויצור טכנולוגיות בתחום החשמל-בקרת הינע וכוח חשמלי עבור תעשיות אזרחיות וביטחוניות.

לרדלר פטנטים עולמיים בתחום פעילותה. בתחום הבקרים לרדלר פטנט המאפשר ניצול של עד  25% מההספק המבוזבז במערכת סוללות ומנועים עוצמתית ויתרונות רבים נוספים להפעלת מנועים חשמליים כגון DC- חסכון באנרגיה, ביצועים יוצאי דופן, צפיפות אנרגטית גבוהה, שרידות גבוהה, מחיר תחרותי הפועלים ביחד עם תוכנה ידידותית וחדשנית [ GUI]-לבקרה ותפעול.

רדלר טכנולוגיות פועלת כיום שווקים שונים בעולם בוורטיקלים של הרובוטיקה, האוטומוטיב , AGV תוך קידום מוצרים קיימים ומוצרים חדשים שפותחו לאחרונה עם ייחודיות וייעודיות לעולם ה-AGV והרובוטיקה ומוטמעת במערכות אזרחיות– אנטנות מטוסים, רובוטים בארה”ב  הודו ואירופה בגרמניה ועוד.

VF ההודית, הנה אחת החברות הצומחות ביותר בתחום פיתוח ויצור מערכות אלקטרוניות בתחום רכבי EV -דו ותלת גלגלי בשוק ההודי ומזרח אסיה, פועלת בשוק צומח בהתמדה של יוזמות בתחום ה EV- בהודו ומדינות האזור בניסיון להתגבר על 2 בעיות מרכזיות- עצם היותן ממוקמות  במקום  השלישי בעולם בפליטת גזים רעילים כתוצאה מתעבורה כשרובו המכריע מגיע מרכבים דו ותלת גלגליים המונעים על ידי בנזין  ועלות גבוהה מאוד של בנזין ביחס להכנסה הממוצעת ביותר עבור הצרכן היות והודו נשענת בעיקר על יבואו.

גיא נתנזון מנכ”ל חברת רדלר טכנולוגיות:

“אנחנו מתרגשים לקחת חלק במהפכה בהתהוותה בשוק שוב מאוד של הEV- דו ותלת גלגלי. הבחירה ב- VF הנה אידאלית מעצם העובדה שהסינרגיה הטכנולוגית ביננו תאפשר ליצור עתיד חיובי יותר. בזכות הבקרים החכמים של רדלר וסטנדרטים תואמים באיכות, גודל ועלות לשוק ההודי ומזרח אסיה וביחד עם השותפה החדשה, VF , אנחנו שואפים לקדם את הנושא אנרגיה ירוקה ואת מדיניות 0 פליטות מתעבורה המצויים על סדר היום  הכלכלי והמדיני של האזור ושל העולם כולו.

עומר באשיס, מנכ”ל ושותף בחברת  VF: אנו רואים חשיבות בשיתוף הפעולה עם רדלר טכנולוגיות. ביחד יהיה אפשר להביא להודו בשורה משמעותית ולוקליזציה של טכנולוגיות שתאפשר לקחת את תעשיית ה EV – בהודו ושכנותיה לעתיד טוב יותר.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות