חדשות היום

סבב מינויים במארוול ישראל

מארוול הודיעה על סבב מינויים חדש בחברה: ערן חרותי קודם לתפקיד סגן נשיא VLSI R&D, ויוסי שושני קודם לתפקיד סגן נשיא Product R&D  בחטיבת המתגים במארוול.

ערן חרותי, בן 45, החל לעבוד במארוול לפני כ-21 שנה בהיותו סטודנט בשנה הרביעית ללימודיו. בתפקידו האחרון ערן כיהן בתפקיד Corporate PMO, במטה החברה בארה”ב. תפקיד הכולל השפעה על תהליכי הפיתוח של הפרויקטים בכל מארוול, שילוב של החברות הנרכשות בתוך החברה ועוד.

ערן בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ומדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

יוסי שושני, בן 48, החל לעבוד במארוול לפני כ-4 שנים. בתפקידו האחרון כיהן בתפקיד דירקטור בכיר להנדסה – Product R&D בחטיבת המתגים במארוול, האחראית למוצרי התוכנה והחומרה של החטיבה. בעבר, עבד באינטל כמנהל תוכניות הנדסה ותפקידי פיתוח וניהול VLSI, וכן בחברת נאומג’יק בתפקיד פיתוח VLSI.

יוסי בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב.

גיא אזרד, מנכ”ל מארוול ישראל ציין בהודעת המינוי: “אני מברך את יוסי ואת ערן ומאחל להם הצלחה רבה לרגל תפקידם החדש. בשנים האחרונות מארוול נמצאת בתנופת צמיחה אדירה וכיום היא אחת החברות המובילות בעולם בתחומה. מארוול ממשיכה להביע אמון בסייט הישראלי, המהווה את אחד העוגנים החשובים שלה בעולם. לראייה, מנהלים בכירים מישראל, ממלאים תפקידי ניהול גלובליים מובילים במארוול, ביניהם נועם מזרחי כ-CTO של מארוול העולמית, יניב קופלמן כ-CTO של חטיבת המתגים ועוד. אני בטוח כי יוסי וערן יתרמו להמשך התפתחותה של מארוול, בזכות הידע, הניסיון והיכולות שהם צברו.”

ערן חרותי ציין: “מארוול היא חברה שמקדמת שקיפות, שיתוף העובדים בתמונה הגדולה ומעבר בין דיסציפלינות שונות. בנוסף, היא מציעה תרבות ארגונית ייחודית שנתנה לי את מענה הטוב ביותר בהתפתחות המקצועית שלי עם תחושת סיפוק וכיף אדירה.”

יוסי שושני ציין: “אני מודה לגיא אזרד ולהנהלת מארוול על הבעת האמון בי ובקבוצה. אני שמח וגאה לעבוד בארגון צומח עם אנשים מוכשרים שמציב ומשיג את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה.”


תמונת כותרת: יוסי שושני קרדיט יחצ מארוול

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות