סטארטאפ הסייבר Oxeye גייס 5.3 מיליון דולר – מציע טכנולוגיה חדשנית לאיתור ופתרון חולשות בקוד

הסטארטאפ Oxeye המפתח מערכת ייעודית לבדיקות אבטחה מתקדמת עבור אפליקציות cloud-native הודיע היום (יום ג׳) על גיוס סיד של 5.3 מיליון דולר בהובלת קרן MoreVC ובהשתתפות קרן i3 Equity Partners ומשקיעים מובילים בתחום הסייבר.

Oxeye הוקמה על ידי דין אגרון (מנכ”ל) ורון וידר (סמנכ״ל טכנולוגיה, בוגר 8200) – שניהם בעלי ניסיון רב בתחום אבטחת האפליקציות ומערכות ענן. החברה הוקמה מתוך הכרה שהכלים הקיימים בשוק אינם נותנים מענה ראוי לצורך בבדיקת אפליקציות על גבי קונטיינרים בסביבות פיתוח חדשניות הצוברות תאוצה בעולם הטכנולוגי בשנים האחרונות. הגיוס ישמש לפיתוח המוצר ולבניית מערך שיווק ומכירות.

המערכת של Oxeye מאפשרת למפתחים ולאנשי אבטחה לאתר ולפתור חולשות אבטחה עוד במהלך תהליך הפיתוח, ומאפשרת הוצאה לאור של אפליקציות ענניות מאובטחות מהרגע הראשון. ככל שהשימוש בשיטות פיתוח חדשניות בענן גובר, כך גובר הצורך במציאת פתרון אבטחה יעיל לאיתור חולשות כבר בשלבים המוקדמים של בניית האפליקציה.

על פי התחזית של חברת המחקר IDC, בתוך שנתיים יפעלו למעלה מ-500 מיליון אפליקציות ושירותים שונים בענן. לצד היתרונות הרבים וזמינות המידע בטכנולוגיות הענן, נוצרים אתגרי אבטחה ייחודיים שעד כה לא ניתן להם מענה מספק. המערכת שפיתחה החברה, אשר עדיין נמצאת בשלב ביתא, מאפשרת למפתחים ולאנשי האבטחה לזהות ולתקן נקודות תורפה קריטיות בשלבי כתיבת הקוד. היא מקדימה ומקצרת את המסלול המקובל של ביצוע בדיקות אבטחה בשלב מתקדם יותר של פיתוח האפליקציה ובכך מקטינה מהותית את הסיכוי שקוד פגיע ישתלב במוצר הסופי.

ג׳ק לוי, מייסד ושותף ב-More VC: “צוות המייסדים ב- Oxeye מפגיש שילוב נדיר של מומחיות עמוקה ותעוזה צעירה, ופיתח פתרון אלגנטי לאבטחת יישומים ואפליקציות בענן. ככל שיישומי האינטרנט המתקדמים נכנסים לשימוש על ידי מיליארדים בעולם, המפתחים יזדקקו לרמות אבטחה גבוהות יותר, אולם בלי לפגוע בעבודתם ובחווית המשתמש.”

נגה קאפ, שותפה מנהלת ב i3 Equity Partners: “חברת Oxeye בונה פתרון חדשני בעולם בדיקות האבטחה לעולם ה-cloud native. המיקוד של החברה בשוק צומח זה, אשר מביא עימו בשורות טכנולוגיות רבות, מאפשר לה פיתוח יכולות ניתוח ייחודיות המהוות יתרון תחרותי משמעותי. אנו שמחים מאוד להיות חלק מהחברה”

דין אגרון, מנכ”ל: “פיתוח בארכיטקטורת cloud native הוא הסטנדרט החדש לבניית אפליקציות. לשינוי המשמעותי יש השפעה רבה על הפגיעות של אותן אפליקציות, שכן גם החולשות עברו אבולוציה משמעותית בעקבות אותו שינוי טכנולוגי. חולשות אלו כבר אינן רק שורות קוד בעייתיות, אלא תהליכים מורכבים יותר הנפרסים על פני מספר רכיבים ושכבות. המערכת שאנחנו מפתחים מבצעת בדיקות אוטומטיות לכל אורך שלבי פיתוח התוכנה כדי להבטיח שהאפליקציות תהיינה מאובטחות.”

עם שורת יועצים מובילים בעולמות הסייבר והטכנולוגיה Oxeye יכולה להתמקד בפיתוח טכנולוגיה מהשורה הראשונה. מייקל סאטון, מייסד סטונמיל ונטורס וה-CISO לשעבר של Zscaler: ״זה כבוד להיות שותף להשקעה בפתרון חדשני כזה שנותן ערך מהותי כל כך עבור לקוחותיו. עם מתקפות סייבר מצליחות שעולות מיליונים לחברות, היכולת לפתח הגנה בשלב מוקדם כל כך בתוך תהליך הפיתוח מהווה יתרון אדיר. אני מברך את דין ורון על הגיוס המוצלח ומשוכנע שצוות העובדים המוכשר יביא בשורה חדשה לתחום”.


Ron Vider (left) and Dean Agron founders oxeye. credit David Garb

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות