חדשות היום

מוצר אחסון המידע PowerStore המיוצר בישראל זכה במקום הראשון בתחרות החדשנות CRN Tech

מוצר אחסון המידע שמפותח במרכז הפיתוח של Dell Technologies בישראל זכה במקום הראשון בתחום ה-Midrange Storage. בתחרות השתתפו 373 מוצרים בתחומי הענן, תשתיות, אבטחה ותוכנה

ערוץ הדיגיטל הדומיננטי, ה-CRN, שמספק חדשות וניתוחים מקצועיים, בחר ב-PowerStore  של Dell Technologies למקום הראשון בתחרות ה- Innovation Awards 2021בתחום ה-Midrange Storage. הקריטריונים לזכייה היו ייחודיות משמעותית ופוטנציאל המוצר לייצר שיתופי פעולה טכנולוגיים.

לרשת CRN יותר מ-700,000 מבקרים ייחודיים וממוצע של 3 מיליון צפיות בדפים בכל חודש.

בתחרות התמודדו 373 מוצרים בתחומי פתרונות הענן, תשתיות, אבטחה ותוכנה.

ה-PowerStore מפותח במרכז הפיתוח של Dell בישראל, בשילוב עם צוות בינלאומי, ונכתב כולו מאפס, דבר שאינו שגרתי במוצרים מסוג זה, מאבני בניין המותאמים אופטימלית לצרכי הדור הבא. המוצר מציע גמישות ופשטות תפעולית יוצאות דופן, ארכיקטורה מבוססת קונטיינרים, טכנולוגיות אחסון מתקדמות ואוטומציה חכמה. המוצר תוכנן לניצול משאבים אופטימלי, אינטגרציות וביצועים של הדור הבא.

לאחרונה הרחיבה Dell Technologies את אפשרויות ה- PowerStore עם השקת דגם חדש, ה-PowerStore 500, שהינו בעל ביצועים מרשימים. שירותי האחסון של ה-PowerStore 500 מתאימים למגוון סוגי עסקים, כולל בעבודה מרחוק, משתמשי קצה או פריסות IT גדולות. המערכת הינה בעלת קיבולת של עד 1.2 פטה-בייט, ותומכת בעד 2.4 מיליון עסקאות SQL בדקה וב-1,500 עמדות עבודה וירטואליות. ללקוחות אפשרות לשלב מספר מכשירי PowerStore 500 וליצור Cluster המנוהל בקלות ובעל יכולות אוטומציה וניידות נתונים פשוטה בין המערכות.

איציק רייך, סגן נשיא טכנולוגיות במרכז הפיתוח של Dell Technologies בישראל מציין כי “ה-PowerStore 500 מספק את הדור הבא של אחסון המידע לארגונים במחיר נגיש. הוא זמין גם בפורמט Flex On Demand המאפשר ללקוחות לרכוש את הטכנולוגיה הדרושה להם ולשלם על פי הצריכה בפועל”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות