חדשות היום

גילת קיבלה הזמנות בהיקף של מעל ל-5 מיליון דולר מספקית טרמינלי תקשורת אמריקאית Tier-1 לאספקת מגברי מצב מוצק ללקוחות צבאיים ברחבי העולם

פתח תקווה, ישראל, 30 בנובמבר 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי התקבלו אצלה הזמנות המשך בהיקף של מעל ל-5 מיליון דולר מספקית טרמינלי תקשורת אמריקאית Tier-1 לאספקת מגברי מצב מוצק (SSPAs) עבור מסופי תקשורת לוויין (SATCOM) הנמכרים לכוחות צבאיים ברחבי העולם. הצפי הוא כי בעתיד הקרוב ספקית טרמינלי התקשורת המובילה תבצע הרחבות נוספות של חוזים הכוללים מגברי מצב מוצק מסוג MicroStream של Wavestream.

חברת הבת בבעלות מלאה של גילת, Wavestream, תספק את מערכות ה-MicroStream להמרת/ הגברת תדרים מיטבית. מערכות ה-MicroStream של Wavestream, מערכות מגברי המצב המוצק של Wavestream הפועלות בתדרי Ka, נבחרו  הודות ליכולתן לספק את המענה לדרישות ה-SWaP (גודל, משקל וכוח) המחמירות, אשר הינן חיוניות ביותר עבור משתמשים צבאיים לצרכים טקטיים ושוטפים.

“אנו גאים בשותפות אותה אנו בונים עם הלקוח שלנו והזמנה זו מעידה על האמון המתמשך בטכנולוגיה, ביכולת הייצור ובאמינות של Wavestream,” אמר בוב הופמן, מנכ”ל Wavestream.

אודות Wavestream

Wavestream, חברת הבת של גילת, הינה מובילת השוק בעיצוב ובייצור משדרי הדור הבא בתקשורת לוויינית בהספק גבוה לקישוריות בטיסה, תקשורת קרקעית בתנועה ושווקי Gateway. מאז 2001, אנו מספקים לאינטגרטורים של מערכות מגברי מצב מוצק (SSPAs) הפועלים בתדרי Ka Ku ו- X band, ממירי תדרים (BUCs), ממירי קליטה ומשדרים שהצלחתם בשטח מוכחת. אנו מעצבים, מייצרים ומתקנים את מוצרינו באופן עצמאי ובמהלך 15 השנים האחרונות סיפקנו למעלה מ-40,000 מערכות. מוצריה של Wavestream מספקים איכות ואמינות גבוהים בתנאים הסביבתיים הקשים ביותר, ונכון להיום אנו בעלי תקן ISO 9001:2008 וכן תקן AS9100D. למידע נוסף בקרו באתר www.wavestream.com


 

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות