חדשות היום

הסטארטאפ הישראלי QniVerse זכה במענק בסך של כ-2 מיליון שקלים ממשלת איטליה בשיתוף רשות החדשנות

הסטארטאפ הישראלי QniVerse זכה במענק בסך של כ-2 מיליון שקלים, במסגרת שיתוף פעולה בין ממשלת איטליה לרשות החדשנות הישראלית. המענק ניתן על מנת לסייע לחברה בשדרוג טכנולוגיית ה-AI שלה וביצוע ניסויים קליניים נוספים.

חברת QniVerse  פיתחה משטח מרובה סנסורים, בטכנולוגיה מוגנת פטנטים, המשלב מערכות ביג דאטה,  אלגוריתמים של AI ולמידת מכונה, אשר לומדים את התנהגות המטופלים בשיקום תוך מעקב אחר התקדמותם, התאמת הפעילות לצרכים של המטופל ובניית תוכנית שיקום מותאמת, המתבססים על למידה ופיתוח ממשתמשים בכל העולם.

המוצר QNI כבר פועל, וכולל מספר פטנטים רשומים ו- 27 פטנטים נוספים בתהליכי רישום שונים. המוצר מפותח בשיתוף מומחי שיקום בארץ ובחו”ל.

המענק ינוצל בידי חברת QniVerse  מישראל וחברת NEMO LAB האיטלקית, אשר מפעילה 6 מרכזי שיקום ברחבי איטליה. NEMO LAB תסייע ל-QniVerse   בתהליכי הפיתוח, ביצוע ניסויים קליניים, ולאחר השלמת פיתוח המשטחים ירכשו ויטמיעו את המשטחים במרכזי השיקום של הרשת.

זה הוא המענק השלישי של רשות החדשנות שניתן לחברת QniVerse  בשנתיים האחרונות. בכל המקרים, חברת QniVerse קיבלה מענקים בהיקפים משמעותיים בכל מסלול זכיה.

עופר עתיר, מייסד שותף ומנכ”ל החברה: “הפרויקט נולד מתוך אינטרס של QniVerse  ליצור שותפות ארוכת טווח ובעלת ערך מוסף גבוה עם מוסדות מחקר וחברות באיחוד האירופי לפיתוח פרויקטים קליניים וטכנולוגיים המיושמים בתחום הנוירולוגי. הרכיב שיפותח במסגרת הפרויקט המשותף יאפשר גמישות מרבית בהפעלת המוצר של QniVerse  למגוון רחב של טיפולים ובעיות נירו-מסקולריות ויחזק את הפתרון הייחודי של המוצר QNI.”


קרדיט: QniVerse

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות