המארינס חנכו את טייסת מסוקי ה-CH-53K הראשונה

טייסת התובלה הכבדה 461 (HMH-461) של המארינס קיימה טקס פתיחה-מחודשת כטייסת הראשונה של מסוקי ה-CH-53K. הטקס, שהתקיים בבסיס ניו-ריבר, צפון קרולינה, מסמל את מעבר הטייסת ממסוקי ה-CH-53E למסוקי ה-CH-53K מתוצרת לוקהיד מרטין-סיקורסקי.

מייג’ור ג’נרל מייקל סדרהולם, מפקד כנף 2 של המארינס, ציין בטקס כי “המארינס הופכים לחזקים יותר. טבעי שכנף 2 תהיה הראשונה לקבל את מסוק התובלה הכבדה החדש ביותר בעולם, מכיוון שכאן זה הבית לכוחות התקיפה של המארינס. הצבת מסוקי ה-CH-53K בידי כוחותינו תבטיח שנממש את היכולות היחודיות של המסוק ונספק את התמיכה האווירית הטובה ביותר למשימות ים ויבשה, החל מהיום ולתוך העתיד”.

לוקהיד מרטין-סיקורסקי מספקת 35 שנים של ניסיון מקצועי בתמיכה במסוקי ה-CH-53E באמצעות חלפים, טיפולים ותיקונים וכן שירותי תמיכה ולוגיסטיקה מבוססת-ביצועים (PBL). טקס חנוכת הטייסת כטייסת הראשונה של מסוקי ה-CH-53K מהווה צעד נוסף בדרך למבצעיות ראשונית (IOC) ופריסה מבצעית של המסוק החדש.

מסוק ה-CH-53K הוא דיגיטלי לחלוטין, אמין, בטוח וממוכשר, והיחיד שמסוגל לעמוד בצרכי התובלה הכבדה של המארינס. קצב ייצור המסוקים במפעלי לוקהיד מרטין-סיקורסקי עולה: חמישה מסוקים כבר נמסרו למארינס ועוד 40 נמצאים בשלבי ייצור שונים, מתוך מטרה למסור את המסוקים בצורה המהירה והיעילה ביותר לכוחות המארינס וללקוחות מחוץ לארה”ב.


תמונת כותרת: U.S. Marine Corps photo by Lance Cpl. Elias E. Pimentel III

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות