מעבד ה-AI של Hailo הוטמע בפתרונות הטלמטיקה לרכב של NEXCOM הטייוואנית

המחשב לרכב מדגם VTC 1021 של NEXCOM יכלול את מודול האצת הבינה המלאכותית Hailo-8™. ההטמעה מאפשרת ביצועי AI הטובים מסוגם עבור ראיית כביש ממוחשבת ויעילות תפעולית

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, המספקת מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה היום על שיתוף פעולה עם יצרנית חומרת המחשוב התעשייתי הטייוואנית NEXCOM, במטרה להשיק את פתרון הטלמטיקה מבוסס הבינה המלאכותית לרכב של NEXCOM מדגם VTC 1021. הפתרון של NEXCOM יכלול את מודול האצת הבינה המלאכותית Hailo-8™. ההטמעה תאפשר ביצועים פורצי דרך ותעצים את היכולת של מחשבים המותקנים ברכב להריץ באופן יעיל יותר יישומי AI מתקדמים.

NEXCOM, שנוסדה ב-1992, מספקת פתרונות IoT מבוססי AI ובכללם סדרות של מחשבים לכלי רכב ולרכבות שמספקים נגישות למידע בזמן אמת בסביבות מרוחקות וניידות.

הפתרון המשותף של NEXCOM והיילו יאפשר יעילות תפעולית בתחבורה ציבורית ובניהול ציי רכב, כולל יכולות מתקדמות דוגמת ADAS (Advanced Driver Assistance Systems). מחשב הרכב VTC 1021 יספק יישומי טלמטיקה כמו בידור, זיהוי ישנוניות בקרב נהגים, ניטור היושבים ברכב, התראה בעת התקרבות של הולכי רגל והתראות למניעת התנגשויות.

“עתיד תעשיית הרכב טומן בחובו הבטחה חסרת גבולות לבטיחות ונוחות, אבל כדי להשיג זאת, פלטפורמות מחשוב בתוך הרכב חייבות להתגבר על מכשולים טכנולוגיים משמעותיים”, אמר לירן בר, סגן נשיא לפיתוח עסקי בHailo-. “הגדלת ההיקף של פתרונות AI לטיפול באתגרים אלה דורשת ביצועים חזקים ביותר ופתרונות גמישים, שאותם מספק הפתרון המשותף. בעזרת NEXCOM, נוכל למנף את עוצמת הבינה המלאכותית כדי לחזק את כוח המחשוב של פלטפורמת ה-aftermarket, ובכך נהפוך כלי רכב לבטוחים יותר”.

“הודות לשותפות עם היילו נוכל להציע ללקוחות שלנו פתרונות AI מתקדמים שמעצימים מגזרים דוגמת תחבורה ציבורית וניהול ציי רכב בעזרת יכולות יותר מורחבות ועתירות ביצועים”, אמר ג’יי ליו (Jay Liu), סגן נשיא ב-NEXCOM. ”הפלטפורמה המשותפת שלנו מספקת לרכבים יכולות מתקדמות ובכללן יישומים חדשניים שיכולים להביא לשיפור עצום בחוויית הנהיגה וכן בבטיחות ולבשר על עידן חדש בתחבורה חכמה”.

מודולי האצת ה-AI של היילו מדגם Hailo-8™ מספקים ביצועים חסרי תקדים למכשירי קצה. המודולים בנויים בארכיטקטורה חדשנית שמאפשרת למכשירי קצה להריץ יישומים מתוחכמים של למידה עמוקה, שבעבר יכלו לרוץ רק על גבי ענן מחשוב. המבנה של הארכיטקטורה מניב ביצועים משופרים, צריכת הספק נמוכה יותר ושיהוי (latency) מזערי, המאפשרים רמה גבוהה יותר של פרטיות ואמינות במכשירים חכמים הפועלים בקצה הרשת.

ההכרזה על שיתוף הפעולה החדש מצטרפת לשורת הכרזות על שיתופי פעולה נוספים של היילו בשנה האחרונה, וביניהם הסכמי הפצה ושיתופי פעולה עם NXP ההולנדית, Macnica מיפן, KFAI מצפון אמריקה, Lanner, VeCow ו-AEON מטייוואן, MicroSys Electronics ו-Kontron מגרמניה, Variscite מישראל וכן הסכמים עם Imaging Leopard ו-Socionext.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות