תחנת הכוח הניידת EcoFlow – שהוכתרה ע”י מגזין TIME כאחת ההמצאות הטובות של שנת 2021 – מגיעה לישראל

EcoFlow, אחת החברות המובילות בעולם בתחום האנרגיה החלופית הניידת, משיקה בישראל סדרה של תחנות כוח ניידות, קלות משקל, רבות עוצמה וידידותיות לסביבה, לשימושים מגוונים בתוך מבנים ובשטח.

תחנת הכוח הניידת מדגם EcoFlow DELTA Pro הוכתרה על ידי מגזין TIME כאחת מ-100 ההמצאות הטובות של שנת 2021.  הרשימה השנתית כוללת את 100 ההמצאות “שהופכות את העולם לטוב יותר, חכם יותר, ואפילו קצת יותר כייפי”.

תחנת הכוח הניידת EcoFlow מתאימה במיוחד לשימוש ביתי, הן במהלך הפסקות חשמל, מצבי חירום שונים והן לשימוש שוטף עם יכולת להפעיל 10 מכשירים ביתיים שונים במשך שעות רבות ובהם מקרר, טלוויזיה, תנור חשמלי ועוד. חובבי טבע ומטיילים יוכלו לקחת את EcoFlow בקלות לשטח כמקור אנרגיה רב עוצמה למסיבות, פיקניקים, אירועים משפחתיים ועוד כחלופה לגנרטורים מבוססי מנוע דיזל, מרעישים ומזהמים. הגנרטור פועל כמעט ללא כל רעש, לא מצריך תחזוקה שוטפת, אינו פולט עשן או גזים, ומאפשר גם לטעון אופניים חשמליים, רחפנים, מכשירים רפואיים, מקררי שטח, ועוד.

במטרה לשמור על איכות הסביבה, ניתן לחבר ל-EcoFlow פאנל סולארי נייד לצורך הטענה מהירה ונקיה, ללא כל שימוש במקור אנרגיה מזהמת. טכנולוגיית X-Stream שפיתחה החברה מאפשרת הטענה מלאה של המכשיר תוך פחות משעתיים – פחות מחצי מהזמן הנדרש למכשירים אחרים בקטגוריה ושיא עולמי בתחום זה. אפליקציה סלולרית מאפשרת למשתמש לנטר מרחוק את מצב הסוללה ולשלוט בה מרחוק.

EcoFlow תשיק בישראל שתי סדרות של מוצרים:

סדרת River שכוללת 4 דגמים של תחנות כוח ניידות במשקלים שבין 2.85 ק”ג עד 7.6 ק”ג בהספקים של 210 וואט לשעה ועד 1440 וואט לשעה.

סדרת Delta שכוללת שני דגמים של תחנות כוח ניידות לשימושים כבדים יותר, הנעים על גלגלים. משקלם 10.7 ק”ג ו-45 ק”ג עם הספק של 882 וואט לשעה ו-3,600 וואט לשעה.

ג’ני ז’אנג, מנהלת השיווק העולמית של EcoFlow, מסרה: “יצרנו את EcoFlow כדי לסייע במאבק בבעיות המתגברות של ההתחממות הגלובלית ועליית פליטת הפחמן העולמית. עתה כשהעולם התחיל לזהות את ההשפעה הגדולה שיש לדלק על בעיית האקולוגיה העולמית שלנו והחל להתקדם לעבר מקורות אנרגיה מתחדשים, אנחנו רוצים לתת לציבור את הכוח להשתמש באנרגיה סולארית ביעילות ובעלות נמוכה, כדי לשפר משמעותית את איכות הסביבה”. ז’אנג הוסיפה: “EcoFlow מתאים במיוחד לישראל בגלל מזג האוויר הנוח שמוציא מיליונים לאירועים וטיולים בחיק הטבע. גנרטורים מבוססי דיזל מרעישים, מזהמים ופוגמים בחוויה והיתרון בתחום זה הוא מוחשי. השימוש הביתי יכול להתבצע לא רק בעת נפילות מתח ומצבי חירום אלא גם בשימוש יום יומי שוטף, כאמצעי לחיסכון בחשמל”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות