חדשות היום

סדרת Digilent Analog Discovery PRO 5000 חדשה

All-In-One 1GS/s 100MHz MSO, מחולל פונקציות, אספקת חשמל, ו- DMM הגיעו לשיאים חדשים בעזרת ה- Analog Discovery הגדול והנועז ביותר

לאחר שהציגה לראשונה את סדרת Analog Discovery Pro 3000 הפופולרית, Digilent דוחפת את הגבולות אף יותר ומציגה את ADP5250, עם קצב דגימה ורוחב פס גבוהים יותר ועיצוב קשיח יותר המצטרף למשפחת מוצרי Analog Discovery Pro, תוך שמירה על תוכנת היישום החינמית WaveForms בעלת הדירוג הגבוה.

אוסצילוסקופ אותות מעורבים עם קצב דגימה ורוחב פס גבוהים יותר

נועד לשלב סט שלם של כלים להתקן גמיש וניתן לתכנות, ה-ADP5250 כולל אוסצילוסקופ של אותות מעורבים עם שני ערוצי קלט אנלוגיים של 100 MHz, עד GS/s 1, מחולל waveform אחד עם פלט sine של עד 20 MHz, 34 ערוצים דיגיטליים בקצב דגימה של עד 100 MS/s, ספק כוח בעל שלוש יציאות בעל קיבולת של עד V 25, טריגר חיצוני ו-DMM מובנה הניתן לתכנות.

מערכת הבדיקה האולטימטיבית All-In-One

מכשירי ה- Analog Discovery Pro מציגים מגוון אפשרויות triggering מתקדמות. ניתן לבצע cross- triggering של מכשירים בתוך WaveForms, למשל, על ידי הפעלת לכידת אוסצילוסקופ בהתבסס על פרוטוקול דיגיטלי שמתקבל ומפוענח.

בנוסף, אותות חיצוניים יכולים להפעיל טריגר לאירועים באמצעות כניסה/יציאה של טריגר חיצוני ייעודי. תוכנת WaveForms החינמית שלנו מספקת את התכונות הללו הניתנות להגדרה במכשירים עצמם, או לקבלת שליטה רבה יותר או אוטומציה באחד מממשקי הסקריפט הזמינים. המכשירים הבאים זמינים ביישום WaveForms עבור ADP5250:

  • אוסצילוסקופ
  • מחולל Waveform
  • אספקת חשמל
  • DMM
  • אנלייזר לוגי
  • O/I סטטי
  • ספקטרום אנלייזר
  • אנלייזר רשת
  • אנלייזר עכבה חשמלית

הערה: ה- ADP5250 הוא עבור Windows® בלבד.

יישומי תוכנה של WaveForms

WaveForms היא אפליקציית התוכנה החינמית עבור ADP5250 והיא מאפשרת שימוש במכשירים האנלוגיים והדיגיטליים הזמינים. התוכנה שוכללה בעזרת משובים מלקוחות במשך יותר מ-10 שנים וכוללת ממשק משתמש ידידותי למחשב נייח ונייד ומעניקה תחושה של תוכנת benchtop טיפוסית. המכשיר מתקשר עם WaveForms באמצעות חיבור USB למחשב, מה שמאפשר למשתמשים ללכוד, להקליט, לנתח ולייצר אותות מעורבים ו- mixed domain waveforms. את WaveForms ניתן להוריד ולהתקין בתוך פחות מ-60 שניות וניתן לבדוק אותם ללא חומרה באמצעות תכונת מצב ההדגמה.

בנוסף לשימוש במכשירים באפליקציה, לאפליקציית WaveForms יש כלי עריכת סקריפטים, המאפשר כתיבה מותאמת אישית של המכשיר ב-JavaScript. ה- WaveForms מיועד להפעלה על מחשב נייד או שולחני.

לקבלת אפשרויות התאמה אישית נוספות, ניתן להשתמש בערכת פיתוח התוכנה של WaveForms (SDK) ליצירת יישומים וסקריפטים מותאמים אישית בPython®, C, ושפות נוספות. למרות שאינו נתמך רשמית, ה-ADP5250 תואם גם ל- VirtualBench C API ו- VirtualBench LabVIEW™ VIs של NI.

בקרו במרכז המשאבים של סדרת Analog Discovery Pro 5000 לקבלת מדריכים ויישומים נוספים.

Digilent Analog Discovery Pro ADP5250  זמין גם ב- Digikey Israel.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות