חדשות היום

Powell Electronics מספקת מעתה מבחר של שרוולים מתכווצים בחום ושרוולים ומעטפות מתכווצים בפעולה קרה מתוצרת Glainair באספקה מיידית

בעלי גמישות גבוהה, קלי משקל ועם טווח טמפרטורות עבודה רחב ביותר

Powell Electronics מספקת מעתה באופן מיידי שרוולים מתכווצים בחום באופן מלא Nelson™ ושרוולים ומעטפות מתכווצים בפעולה קרה AutoShrink™, של Glenair, ספקית של מחברים ומוצרים נוספים ליישומים באמינות גבוהה, בהם נכללים מוצרים לתעשיית החלל אוויר ולתחום התעשייתי. המוצרים, שמיוצרים על ידי Glenair בבריטניה כדי לזכות בזמני אספקה קצרים לכל רחבי אירופה, מתאימים במיוחד לתכנונים של רתמות כבלים שלגביהם דרישות כגון משקל נמוך, גמישות ועמידות לאיכול (קורוזיה) ולחומרים כימיים הן קריטיות.

Glenair Heat Shrink Boots

Glenair Heat Shrink Boots

על מנת להפיק תועלת משני טווחי הטמפרטורה (הטווח שבין –75OC לבין 175OC עבור שרוולים מתכווצים בחום והטווח שבין –65OC לבין 300OC עבור שרוולים ומעטפות מתכווצים בפעולה קרה) אין צורך במעטים אחוריים (backshells) כבדים או במתאמי פיצול מעגלים (breakout) כבדים, כך שהם הופכים להיות קלי משקל וגמישים ביותר. למוצרים שמתוכננים לייצור של רתמות כבלים ביישומים כגון צבא-אוויר, כלי רכב לדרכים לא סלולות, רכב לתעבורת המונים, רכב בתחום התעשייתי ובתחום הימי, שעומדים במפרטים שבהם נדרשים פליטת עשן נמוכה ואפס פליטת הלוגן (LSZH), שאין בהם איכול ושהם עמידים בפני חומרים כימיים וחומרי ניקוי מאכלים.

שרוולים מתכווצים בחום זמינים בתבנית עם שפתיים (לשימוש עם מתאמי שרוולים) ובתבנית ללא שפתיים (לחיבור ישיר אל המחבר). לפי דרישה, אפשר לקבל עיצובים מותאמים אישית לכל המוצרים (גם עם לוגו של החברה).

לפרטים נוספים, בקר בכתובת:  https://www.powell.com/content/Glenair-3100001680

ליצירת קשר:
Gary Evans | CEO, Powell Electronics Europe

+353871055441 | Gevans@powell.com

www.powell-electronics.eu


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות