SSDs מבוססי טכנולוגית ™Optane של ®Intel למערכות אחסון, מחשוב קצה ויישומים משובצים

SSDs מבוססי טכנולוגית ™Optane של ®Intel למערכות אחסון, מחשוב קצה ויישומים משובצים

הטכנולוגיה ™Optane של ®Intel משנה את כללי המשחק ומספקת ביצועים ללא תחרות ואפשרויות חדשות בכל רמות המחשוב: מערכות אחסון, מחשוב קצה ומחשוב משובץ. הטכנולוגיה  ומציעה גמישות, יציבות ויעילות.

בעוד שטכנולוגיות זיכרון ואחסון מסורתיות מתקשות להתמודד עם האתגרים שמציב קצב הגידול העצום של הנתונים, טכנולוגיית הזיכרון החדשנית והמהפכנית , ™Optane מגשרת על פערים קריטיים בהיררכיית האחסון ומספקת מאגרי זיכרון גדולים יותר, בביצועים גבוהים ובעלות נמוכה יותר.

לפתרונות זיכרון ואחסון המסורתיות יש מגבלות היסטוריות מבחינת קיבולת, ביציעים או מחיר. DRAM הינו פתרון מצוין לעיבוד נתונים במהירות גבוהה, אבל יקר ומוגבל בקיבולת ויכולות שדרוג. זיכרון מבוסס NAND Flash ,כגון כונני SSD מסורתיים, מציעים קיבולת גבוהה יותר במחיר נמוך בהשוואה ל- DRAM, אבל אינם מציעים את אותם הביצועים. כוננים מכניים (HDDs) מציעים קיבולת עצומה במחיר נמוך, אולם לאורך זמן מציעים עלות כוללת גבוהה בגלל בבעיות אמינות, מידות פיזיות גדולות, הצורך בקירור ועוד.

מגבלות זיכרון ואחסון אלה במרכזי נתונים מהווים אתגר משמעותי בניסיונות לאזן בין שיקולי קיבולת, ביצועים גבוהים ומחיר.

אינטל  הינה חלוצה בגישה פורצת דרך בארכיטקטורה זיכרון ואחסון במרכזי נתונים, במחשוב קצה ובמחשוב משובץ, המגשרת על פערים אלה. אבן הדרך בגישה זו היא טכנולוגיית ™Optane. טכנולוגיית ™Optane של אינטל איננה מבוססת על זיכרון NAND; זו טכנולוגיה חדשה לחלוטין, פורצת דרך, המבוססת על ארכיטקטורה ייחודית המאפשרת נגישות אינדיבידואלית לתאי הזיכרון.

זיכרון  ™Optane של ®Intel  מציע רמת התאמה גבוהה ביותר ליישום באמצעות זמני גישה דיפרנציאליים, שמשתנים  ,on the fly המספקים היענות יוצאת דופן לתוכניות הנפוצות ביותר שנעשה בהם שימוש נרחב: ככל שמתבצעת גישה רבה יותר לקבצים ותוכניות, זיכרון ה- ™Optane זוכר ומזהה אותם ,וזמני גישה אליהם מתקצרים בהשוואה לקבצים ותכניות שהיישום פונה אליהם בתדירות נמוכה יותר.

 

 

לפרטים:

אלעד אשכנזי  |  איסטרוניקס |   Elad.Ashkenazi@easx.co.il  | 052-4048330

תגובות סגורות