חדשות היום

אקסלרטור Techstars מציג את 12 הסטרטאפים החדשים לשנת 2022

רשת האקסלרטורים העולמית הפועלת בכ- 60 מדינות הכריזה כי המחזור הקרוב שייפתח בישראל יימשך 13 שבועות כאשר כל סטרטאפ יקבל סכום השקעה של 120 אלף דולר וליווי צמוד של מנטורים בינלאומיים

בין הסטרטאפים שנבחרו: פלטפורמת חינוך לגיל הרך בערבית, טכנולוגיה חדשנית שתחליף את פסיכולוג הספורט והמיזם שיחליף את בדיקת הפוליגרף המסורתית

רשת האקסלרטורים Techstars הפועלת בכ- 60 מדינות ברחבי העולם ופועלת בישראל כבר יותר מחמש שנים, מציגה את הסטרטאפים החדשים שהצטרפו למחזור הראשון של שנת 2022. הסטרטאפים, עוסקים במגוון רחב של תחומים, בין אם זה פלטפורמת חינוך ייחודית לגיל הרך בערבית, טכנולוגיה חדשנית שתחליף את פסיכולוג הספורט ועד המיזם שיחליף את בדיקת הפוליגרף המסורתית.

התכנית אשר נפתחה במרץ, תימשך 13 שבועות ועתידה להסתיים בסוף יוני. הסטרטאפים שהתקבלו לתוכנית לאחר סינון קפדני, יקבלו סכום השקעה העומד על סך של 120 אלף דולר ויזכו לליווי צמוד של מנטורים מקצועיים בעלי שם בינלאומי, גישה לרשת העולמית של Techstars, וחשיפה לגורמים עסקיים בחו”ל לרבות משקיעים פוטנציאליים מובילים מרחבי הגלובוס וחברות בינלאומיות. בסוף התכנית יתקיים אירוע Demo Day.

Techstars מציעה לסטרטאפים החדשים שיתופי פעולה עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים ושותפים תאגידיים כדי לסייע להם לצמוח. זאת ועוד, שווי השוק של בוגרי הרשת עומד כיום על כ- 30 מיליארד דולר.

“האקסלרטור שם לעצמו מטרה בלמצוא מיזמים טכנולוגים חדשניים, ובמיוחד כאלו שבראשם עומדות נשים וקבוצות מיעוט בחברה. אנחנו רוצים לתת ייצוג מלא ומגוון בכלל סביבות הטכנולוגיה, בשילוב של משאבים ברמה עולמית, על מנת לעורר השראה בדור הטכנולוגי הבא בישראל”, סיפרה מנהלת התכנית בתל אביב, הילה אוביל ברנר.

רשימת הסטארטפים של :Techstars TLV

Valid.It – פיתוח ייחודי של בדיקת פוליגרף מרחוק מבוססת סלולר, שתאפשר זיהוי מדויק של אמת ושקר בדרך לא פולשנית, ידידותית ובעלות נמוכה.

+SCALE – פתרון שמשנה את תהליך הרכש עבור ספקים וקניינים והופך את שיטות העבודה הידניות או ממחושבות באופן חלקי לתהליך ממוחשב לחלוטין.

Pledger Giving App – פלטפורמה המספקת לחנויות מסחר אלקטרוניות אימפקט חברתי על ידי מתן תרומות לארגוני צדקה באנגליה, שנגזרות ממכירות המוצרים של החברה.

Platera.ai פתרון המאפשר משמעותית לשפר את מחזור המכירות הגנרי של ארגונים, על ידי כלים מיוחדים לניתוח התנהגות צרכנים ופרסונות המבוססים בינה מלאכותית.

Synergym.Ai – פלטפורמה המבוססת על בינה מלאכותית המשמשת כ-פסיכולוג ספורט וירטואלי עבור מאמנים אישיים ולקוחותיהם.

המחזור הראשון של Techstars TLV 2022. (צילום: חנה טייב)

Testory – סביבת בדיקות ייחודית המיועדת למפתחי ובודקי תוכנה שמאפשרת להם למפות בצורה אוטומטית ורחבה יותר תקלות פונקציונליות במערכת.

Beez Tech – Quiz Beez פלטפורמת בידור חינוכי המסייעת למשתמשים להגדיל את היכולות הקוגניטיביות שלהם ואת הידע הכללי וזאת באמצעות משחקי טריוויה מהנים.

Dodo Smart – עובדת עם מחנכים, פסיכיאטרים, מטפלים ובלשנים, ויוצרת חווית משחק לימודית בערבית לילדים בגיל הרך.

Luzverde – מודל החברה מתבסס על מכירות באשראי המוצעות כשירות- המאפשר לסוחרים לאפיין בצורה טובה יותר את לקוחותיהם בנקודות מכירה שונות ולתת להם מענה מידי.

Calosense – פלטפורמה המעניקה תמיכה מתמשכת מרחוק למטופלים שעברו ניתוחים בריאטריים (קיצור קיבה). הפלטפורמה גורמת להם להתמיד בפרוטוקול הרפואי שלהם, ובכך מגדילה משמעותית את התוצאות הקליניות החיוביות.

Eco-Price – החברה מפתחת פלטפורמה שעוזרת לחנויות מחסר אלקטרוני לבצע אופטימיזציות מבוססות על למידת מכונה ברמת המוצר באמצעות המלצות לפעולה, אוטומציות וניתוח מידע תחרותי.

Price backers – פלטפורמה המסייעת לסוחרים בחנויות מסחר ברשת להפיק רווח נוסף, באמצעות פתרונות טכנולוגיים אוטומטיים הנעשים בשיטה של החזר כספי לאחר ביצוע הרכישה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות