חדשות היום

מיטק פיתחה מערכת הדפסה ביולוגית תלת ממדית ייחודית, מרובת ראשי הדפסה, לייצור מוצרי בשר מתורבת בדיוק גבוה ובהיקף תעשייתי

הטכנולוגיה החדשנית להדפסת דיו ביולוגי בתלת-ממד תוצע לחברות בתחום הפוד-טק
על-ידי חברת הבת הפרטית, הנמצאת בבעלותה המלאה של מיטק ותאפשר תזרים הכנסות נוסף לצד האצת הליכי המסחור

מיטק 3 די בע”מ (Nasdaq: MITC), הינה חברת דיפ-טק (Deep-tech) בינלאומית, מובילה בתחום ההדפסה הביולוגית בתלת-ממד של מוצרי בשר מתורבת, הודיעה היום על הצלחתה בפיתוח מערכת מודולרית ייחודית מרובת ראשי הדפסה של חומרים ביולוגיים. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת הדפסה תלת ממדית של מוצרי בשר מתורבת מורכבים, בדיוק גבוה ובקצב ייצור תעשייתי, תוך שמירה על חיות התאים לאורך התהליך. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית לקראת ייצור תעשייתי של בשר מתורבת באמצעות תאים וחומרים ביולוגיים.

מערכת ההדפסה המודולרית של מיטק הינה ורסטילית בהתאם לדרישות הייצור. המערכת מאפשרת התרחבות למספר רב של ראשי הדפסה ושימוש בחומרים ביולוגים בעלי צמיגות משתנה בכדי לייצר מוצרים ברזולוציות גבוהות ובקצב תעשייתי. התוכנה של המערכת שפותחה אף היא על ידי החברה, מאפשרת שליטה דיגיטלית מלאה ביצירת מודלים תלת-ממדיים, מגוונים ומורכבים של מוצרי בשר מתורבת.

חברת הבת הפרטית של מיטק, ממוקמת בפארק המדע ברחובות, לב תעשיית הפוד-טק הישראלי, מתמקדת בפיתוח ובמסחור יכולות ההדפסה התלת-ממדיות עבור החברות בקבוצת מיטק ולטובת חברות בתחום הפוד-טק. המהלך נועד להרחבת והאצת כניסתה של מיטק לשוק, תוך מתן מענה למחסור בתשתית טכנולוגית מותאמת אישית לייצור תעשייתי של מוצרי בשר מתורבת.

אריק קאופמן, מנכ”ל מיטק, מסר: “אנו נרגשים מההישג הטכנולוגי, ומאמינים כי באמצעות חברת הבת הפרטית, תואץ כניסתה של מיטק לשוק כספקית מובילה של טכנולוגיות ושירותים מתקדמים להדפסה ביולוגית בתלת-ממד
של מוצרי בשר מתורבת עבור חברות בתחום המזון”.


תמונת כותרת: מערכת הדפסה ביולוגית תלת- ממדית, משרדי מיטק, רחובות, ישראל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות