חדשות היום

סיפיה וויז’ן מודיעה על מינוי מר יהודה הולצמן למנכ”ל החברה

יהודה הולצמן, בעל ניסיון של מעל ל- 25 שנה כיזם ומנכ”ל חברות טכנולוגיה ותקשורת פרטיות וציבוריות, יחליף בתפקידו את דוד טולוב, אשר הוביל את החברה למיקוד בתחום האוטו-טק ואת תהליך הפיכתה לחברה ציבורית  

סיפיה וויז’ן בע”מ (“סיפיה”, ת”א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה על מינוי מר יהודה הולצמן למנכ”ל החברה, שיכנס לתפקידו החל מהיום.

למר הולצמן ניסיון עסקי, טכנולוגי וניהולי עשיר של מעל ל- 25 שנה כיזם ומנכ”ל חברות טכנולוגיה ותקשורת פרטיות וציבוריות. הולצמן הינו ממייסדי חברת Mobile Access בתחום התשתיות האלקטרו-אופטיות, בה כיהן כנשיא והוביל את מכירתה לתאגיד Corning האמריקאי (NYSE:GLW) ב- 2011, ובתפקידו האחרון כיהן כמנכ”ל חברת הטכנולוגיה OTI (Otcqx:OTIVF) בתחום הפינטק ומערכות סליקה חכמות כולל לציי רכב. הולצמן נמנה גם עם מייסדי חברת התוכנה ExploreGate, בה כיהן כמנכ”ל מ- 2012 עד 2016. בין השנים 2016-2018 כיהן הולצמן כמנכ”ל Mobilogy חברה בת של Cellebrite, עד למכירתה לקרן ESW Capital האמריקאית. קודם לכן כיהן הולצמן בתפקידי פיתוח, כולל כראש צוות פיתוח בחברת ציוד המעבדות Bio-Rad Laboratories, Inc (Amex:BIO). הולצמן הוא בעל תואר שני במנהל מאוניברסיטת בן גוריון ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת ברייטון באנגליה.

יהודה הולצמן. קרדיט: יח”צ

מר הולצמן יחליף בתפקידו את מר דוד טולוב, מנכ”ל החברה משנת 2019, אשר הודיע לפני כחודש על פרישתו לגמלאות. מר טולוב הוביל את החברה למיקוד בתחום האוטו-טק, תוך הפיכתה לאחת הספקיות המובילות בעולם בתחום ניטור פנים הרכב, ואת הפיכתה לחברה ציבורית, עם הנפקתה בבורסה לני”ע בת”א בנובמבר 2021.

פרופ’ אלי טלמור, יו”ר דירקטוריון סיפיה, מסר: “בשם הדירקטוריון והנהלת החברה, ברצוני לברך את יהודה הולצמן על הצטרפותו לחברה ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו כמנכ”ל החברה הנכנס. יהודה מביא עימו ניסיון מוכח בהובלתן המוצלחת של חברות טכנולוגיה בתחומי הסלולר וציי רכב, החל משלבי הפיתוח וראשית צמיחה, דרך פיתוח עסקי וחדירה מואצת לשווקים גלובאליים גדולים, עד לשלבים בוגרים של מכירות ונוכחות שוק משמעותית. אני מאמין שניסיונו העסקי, הפיננסי והטכנולוגי יתרום רבות למימוש החזון והאסטרטגיה של סיפיה, ולמיצובה בשנים הקרובות כשחקנית גלובאלית מובילה בשוק האוטו-טק וניטור פנים הרכב הצומח.”

מר יהודה הולצמן מסר: “אני שמח להצטרף לסיפיה בתקופה מרתקת ומאתגרת, בה החברה נערכת למימוש  הזדמנויות עסקיות משמעותיות. זאת, על רקע הדרישה הרגולטורית הגוברת הצפויה בשנים הקרובות בשוק מערכות הבטיחות וניטור הנהג ופנים הרכב הגלובאלי, בעיקר באירופה ובארה”ב. זוהי זכות גדולה עבורי להיות שותף להגשמת חזון החברה שמטרתו להציל חיי אדם ולהילחם באופן חכם ומדויק בתאונות דרכים. אני סבור שלסיפיה טכנולוגיית ראיה ממוחשבת ו- AI מצוינת ופוטנציאל חזק להפוך לחברה מהשורה הראשונה בשוק האוטו-טק הגלובאלי, ומצפה לתרום מניסיוני להצלחתה, תוך שיתוף פעולה פורה עם דירקטוריון החברה, ההנהלה וכל צוות העובדים.”

מר דוד טולוב מסר: “הייתה לי הזכות להוביל את סיפיה למיקוד בתחום האוטו-טק בתקופה רבת שינויים והתפתחויות, ולהפוך אותה תוך שלוש שנים לאחת החברות המובילות בשוק ניטור פנים הרכב, בשורה אחת עם חברות גלובאליות ותיקות בתחום. אני מברך את יהודה הולצמן וסבור כי הוא מועמד מהמעלה הראשונה להוביל את החברה לשלב הבא של הרחבת פעילותה בשווקים גלובאליים חשובים.”

פרופ’ טלמור הוסיף: “בשם עובדי החברה, ההנהלה והדירקטוריון, ברצוני להודות מקרב לב לדוד טולוב על הובלתו את החברה לצמיחה ולהפיכתה לחברה ציבורית ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות