חדשות היום

DISH בחרה ברדקום לנטר את רשת דור 5 החכמה הראשונה בארה”ב

תל אביב, ישראל, 11 במאי, 2022 חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM), מדווחת היום כי נבחרה על ידי חברת DISH Wireless (DISH) לספק את הפתרון המתקדם RADCOM ACE לניטור חווית הלקוח ברשת החכמה דור 5 (5G) של DISH – הרשת הראשונה בארה”ב המבוססת ענן בטכנולוגיית OpenRAN. RADCOM ACE  ישתלב בצורה חלקה ברשת של DISH , ויאפשר לחברה לנטר ולנתח  את איכות השירות ברחבי הפריסה הארצית ולהבטיח את חווית הלקוח הטובה ביותר.

“אנו נרגשים להיות חלק מרשת דור 5 מבוססת ענן של DISH, בעודה מכוונת לחדשנות על ידי השקה של שירותי דור 5 בארה”ב באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך”, ציין מנכ”ל רדקום אייל הררי. “טכנולוגיית הענן שלנו תאפשר ל-DISH להשיק את דור 5 בצורה חלקה, להציע חווית משתמש מעולה, לקבל תובנות בזמן אמת לגבי הביצועים של הרשת 24/7  ולהבטיח ביטחון בעת בדיקה והשקה של שירותים מתקדמים חדשים”.

“רשת דור 5 העצמאית שלנו (SA) היא הראשונה שנפרסה במלואה בענן ציבורי, ולכן היינו זקוקים למוביל שוק שיחלוק איתנו את החזון החדשני שלנו” אמר Jeff McSchooler, סגן נשיא בכיר לרשתות אלחוטיות ב- DISH Wireless. “בחרנו ברדקום מכיוון שטכנולוגיית הענן המתקדמת שלה תבטיח ללקוחותינו גישה טובה לביצועי רשת אמינים וחווית משתמש מעולה”.

RADCOM ACE המתבסס על בינה מלאכותית ולמידת מכונה מובנית בפתרון מאפשרת ל-DISH לבדל עצמה מהמתחרים שלה באמצעות אוטומציה הפותרת בעיות מהר יותר, חיסכון במשאבים הנדסיים ושמירה באופן יזום על איכות השירות ברחבי הרשת. בנוסף RADCOM ACE מאפשרת התרחבות, ביצועים ויעילות לניטור רציף של הרשת ופועלת על ענן Amazon Web Services (AWS) באמצעות Amazon Elastic Kubernetes Service (Amazon EKS) ו- Amazon Elastic  Compute Cloud (Amazon EC2) . כמו כן, הבקרה והאוטומציה של Amazon EKS מספקות ל-DISH  גישה חדשנית לאבטחה בענן, תוך שימוש במשאבי Data center מינימליים ומתן תובנות בזמן אמת על חווית המנויים ברגע שהשירותים החדשים מושקים.

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות