חברת הפינטק מליו ממנה את יואב שוורצברג, מבכירי מרכז הפיתוח של גוגל בישראל, לסמנכ״ל ניהול מוצר

חברת Melio, פלטפורמה מובילה לתשלומים בין עסקים קטנים, הכריזה  על מינויו של יואב שוורצברג לסמנכ״ל ניהול מוצר (VP of Product). שוורצברג יוביל את כלל מוצרי החברה הפונים ללקוחות, כולל מערכת חשבונות הזכאים והחשבונות לפירעון שלה וכן את פלטפורמת התשלומים העסקיים (B2B). המינוי של שוורצברג הוא חלק מתהליך הביסוס של הנהגת צוות המו״פ של החברה.

שוורצברג מצטרף למליו אחרי עשור בצוות הפיתוח של גוגל שם שימש כדירקטור ניהול המוצר ומנהל קבוצת המוצר הגדולה ביותר במרכז הפיתוח של החברה בישראל. במסגרת תפקידו הוביל מספר תחומים אסטרטגיים במנוע החיפוש של החברה כגון פיננסים, קורונה, מכוניות וספורט. בעבר עבד בחברת הייעוץ האסטרטגי מקינזי.

״יואב מביא עמו ידע נרחב בתחום המוצר, חזון ייחודי, ורקע יוצא דופן בבנייה והובלת צוותים,״ מסר אילן אטיאס, סמנכ״ל הטכנולוגיה (CTO) של מליו ואחד ממייסדיה. ״מליו מחוייבת לגייס את האנשים הטובים ביותר על מנת לשמר את החדשנות של חבילת המוצרים שלנו,״ הוסיף.

״אני נרגש לקבל את יואב לחברה בתקופה בה מליו ממשיכה לצמוח במהירות וכעת מעבדת תשלומים בסך עשרות מליארדי דולרים בשנה,״ מסר מתן בר, מנכ״ל החברה ואחד ממייסדיה.

״כבוד עבורי להצטרף לחברה בעלת חזון כה מתקדם הנמצאת בחזית החדשנות בתחום התשלומים,״ מסר שוורצברג. ״מליו נהפכה לשותפה המתבקשת עבור כמה מחברות התוכנה והמוסדות הפיננסיים המובילים בתחום ואני מתרגש לעזור להוביל את אסטרטגיית המוצר שלה בתקופה של צמיחה מואצת״.

מליו הכריזה היום גם על מינויו של ארבל זינגר לדירקטור ניהול מוצר והוא יצטרף לקבוצה של שוורצברג. לפני מליו, זינגר שימש כסמנכ״ל ניהול מוצר בחברת לייטריקס. זינגר הוא ממייסדי ״צרות בהייטק״, קהילת הפייסבוק הגדולה ביותר של תעשיית הטכנולוגיה הישראלית.

מינויים של שוורצברג וזינגר מגיעים לאחר ששורה של מנהלים בכירים הצטרפו למליו בחודשים האחרונים, כולל תומר בראל כ-COO, גיא ציפורי כסמנכ״ל מחקר ופיתוח, וסיוון גולדפרב כסמנכ”לית ניהול סיכונים, אשראי ומוצרי דאטה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות