חדשות היום

Ethio Telecom בחרה בפתרון ניהול תעבורת הרשת של אלוט

מפעילת התקשורת הסלולרית המובילה באתיופיה תפרוס את פתרון SmartTraffic QoE של אלוט לשיפור ביצועי הרשת וחווית המשתמש

אלוט (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי Ethio Telecom מאתיופיה בחרה בפתרון SmartTraffic QoE של אלוט. הפתרון מספק ניתוח תעבורת רשת מקיף לצד ניהול רוחב פס וגודש באופן גמיש, פרטני ומדויק. הפתרון ייושם על מנת לשפר את ביצועי הרשת וחווית המשתמש עבור לקוחות הסלולר של Ethio, וכן לנצל את יכולות ה-PCEF (פונקציות אכיפת מדיניות וחיובים) כדי לאפשר תכניות שירות חדשות ותחרותיות יותר.

פתרון SmartTraffic QoE מבית אלוט מעניק עדיפות ליישומים קריטיים על פני אלה שמעמיסים על רוחב הפס בהתבסס על מדדי איכות מרכזיים (KQIs). באמצעות אותם מדדי איכות, תעבורת הרשת מעוצבת באופן חכם על מנת להבטיח שמשתמשי רשת כבדים לא ישפיעו לרעה על איכות חווית המשתמש של לקוחות רגילים.

“אנו גאים לכלול את Ethio Telecom כחבר חדש במשפחת הלקוחות של אלוט”, ציין אמיר אורן, סגן נשיא למכירות ב-EMEA ו-LATAM באלוט. “הטכנולוגיה המעולה, הפונקציונליות של פתרונות אלוט,  ההטמעות המוצלחות באפריקה והעובדה שאנחנו יכולים להציע תמיכה מקומית, הראו ל-Ethio כי אלוט היא הבחירה הטובה ביותר לניתוח תעבורת רשת וחווית משתמש”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות