חדשות היום

REE מציגה רכב מסחרי חשמלי שני

מנהלת העסקים הראשית של החברה: ״ חברות השילוחים הגדולות בעולם אמרו לנו שזו המשאית לה הם חיכו״

REE Automotive, חברת טכנולוגיית רכב וספקית פלטפורמות לרכבים חשמליים, מכריזה היום (ה׳) על ה-P7-B, משאית משלוחים קלאס 3 אשר בנויה על שלדת ה-P7.
הP7-B  הוא תוספת חדשה  ולקוחות פוטנציאליים יכולים כעת להעריך, לבדוק ולחוות את הזריזות, הביצועים והעיצוב הייחודיים של דגמי REE שמשימתה הוא להקל את המעבר לכלי רכב חשמליים ואוטונומיים.

 הערכות הלקוחות הפוטנציאליים, כולל חברות משלוחים, לוגיסטיקה ומסחר אלקטרוני, היו חיוביות ומעודדות. הלקוחות ציינו לטובה את מדרגת העלייה הנמוכה שנועדה לקצר את זמן עליית הנהג למשאית ולאפשר זמני אספקה ​טובים יותר, צריכת האנרגיה המופחתת בשל אווירודינמיקה טובה יותר ויכולת התמרון  של טכנולוגיית ה x-by-wire  של רי. תא הנוסעים מאפשר ארגונומיה אופטימלית ונוחות מרבית, בטיחות ופרודוקטיביות של הנהג.

המשאית החשמלית ברמה 3 שתוכננה ונבנתה בהתבסס על ה-P7, השלדה המודולרית של רי, מיועדת לשוק והצומח של רכבים מסחריים ומשאיות חשמליים. P7-B נבנה כמענה לצרכי השוק ומהווה הזדמנות פוטנציאלית עבור REE להציג רכבים שלמים לחברות השילוחים. מהלך זה מגיע לאחר ההכרזה על ה-Proxima אשר היוותה הופעת הבכורה של ה-P7 בשיתוף פעולה עם מורגן אולסון של JB Poindexter וEVAX-.

תצורת משאית P7 זו מציעה מרווח פנימי מוגדל לנוסעים ולמטען וגובה כניסה נמוך, היא מגיעה למהירות מרבית של 120 קמ”ש, בעלת טווח מקסימלי של 241 ק”מ, יכולה לשאת עד 2,000 ק”ג של מטען, ודירוגי משקל רכב (GVWR) של עד 6,350 ק”ג. ניתן לשנות את התצורה כך שתתאים בצורה הטובה והאישית ביותר לצרכי הלקוח, כולל גדלים, צבעי לוגו ועוד. ארכיטקטורת ה-x-by-wire המלאה תומכת בהיגוי על כל הגלגלים, הנעה על כל הגלגלים, שבירה רגנרטיבית אדפטיבית, בקרת זחילה, סיוע להתנעת גבעה, וקטורי מומנט כעדכונים סטנדרטיים ועדכוני מערכות אונליין.

טלי מילר, מנהלת העסקים הראשית של REE : ״הניסויים על המסלול שאנחנו עורכים עבור המשאית החדשה הזו והערכת הלקוחות של ביצועים אלה, הינם צעד קריטי נוסף בדרך למסחור מלא של המרכבים שלנו. חברות השילוחים הגדולות בעולם אמרו לנו שזו המשאית לה הם חיכו – משאית עבודה שממוקדת בנהג, מתנהגת בכביש כמו מכונית קטנה אבל בנויה לנסיעות גם תחת תנאי שטח מאתגרים ביותר. שלדת ה-P7 המודולרית שלנו מאפשרת לנו לעצב רכבים המותאמים אישית לצרכי הלקוחות שלנו ואנו נרגשים להראות להם מה הטכנולוגיה הייחודית שלנו מעניקה לציים שלהם בזמן שאנו תומכים בהם בדרכם להגעה ליעד אפס פליטות פחמן”.

ה-P7 של REE מיועד להיות מיוצר הן במרכז האינטגרציה האירופי של REE בבריטניה והן במרכז האינטגרציה שלה בצפון אמריקה באוסטין, טקסס. שני המרכזים צפויים לייצר את שלדת P7 עבור שני היצע המוצרים של REE שהוכרזו לאחרונה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות