חדשות היום

חברת Telefónica Global Solutions בחרה בגילת להרחבת קישוריות תמסורת סלולרית 4G למפעילות סלולר באמריקה הלטינית

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי Telefónica Global Solutions (TGS) בחרה בגילת להרחבת קישוריות תמסורת סלולרית 4G על גבי לוויין למפעילות סלולר המשרתות אזורים כפריים בצפון אמריקה הלטינית. בהתאם להסכם המסגרת הרב-שנתי עם TGS, גילת תספק את פלטפורמת ה-SkyEdge II-C שלה לשיפור התמיכה בפרויקטים הגדולים באזור.

כבר היום מעורבת גילת מאוד באזור זה ומספקת את הפתרון שלה לתמסורת סלולרית 4G על גבי לווין בכדי לאפשר קישוריות למיליוני אנשים ברחבי האזורים המרוחקים ביותר באזור.

Telefónica Global Solutions מציעה אקוסיסטם של פתרונות לוויין ליישומים ותעשיות שונים, עם הבטחה לאיכות הטובה ביותר, בכדי לספק תקשורת לסביבות מאתגרות או לענות על צרכים ספציפיים ו/או פתרונות זמניים.

“חשוב לנו לספק ללקוחות שלנו שירות מעולה, להרחיב את השותפויות שלנו ולעשות שימוש בטכנולוגיה הטובה והמגוונת ביותר שקיימת,” אמר גוסטבו ארדיטי מנהל יחידת עסקי הלוויין ב-TGS. “גילת ענתה על צרכים אלו עם יעילות תדרים טובה ותמיכה אזורית מקיפה. בדרך זו אנו ממשיכים באסטרטגיית ריבוי השירותים שלנו, המאפשרת לנו גמישות באספקת הפתרון הטוב ביותר לכל לקוח ותומכת ביעד שלנו לגשר על הפער הדיגיטלי.”

“אנו גאים  להיבחר על-ידי Telefónica Global Solutions לתמוך באספקת קישוריות ללקוחות באזורים כפריים בחלקה הצפוני של אמריקה הלטינית,” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית פעילות מסחרית בגילת. “הרחבת כיסוי הרשת באזור, אשר התאפשרה באמצעות שימוש בתשתית של Telefónica, הינה עדות להובלה של גילת בשוק התמסורת הסלולרית על גבי לוויין.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות