Digi-Key משיקה את עונה 2‏ של סדרת הסרטונים Factory Tomorrow

העונה השנייה בוחנת טכנולוגיות Industry 4.0 כולל AI, מיחשוב קצה, חיבוריות ועוד

Digi-Key Electronics, המציעה את המבחר הגדול בעולם של רכיבים אלקטרוניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי למשלוח מיידי, פרסמה את הפרק הראשון בעונה 2 של סדרת הסרטונים “Factory Tomorrow” שלה המתמקדת בהתקדמות באוטומציה ובקרה במפעלים ובמתקני ייצור.

בחסות Siemens‏Schneider Electric‏ ו-Phoenix Contact‏, הסדרה בת שלושת הפרקים תבחן מקרוב את הכוחות המניעים מאחורי Industry 4.0‏, ותראיין מומחים בתחום על האופן שבו טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI), חיבוריות ומיחשוב קצה מעצבות את קפיצת המדרגה המשמעותית הבאה עבור הייצור.

“לאורך השנים, תעשיית הייצור המשיכה לצמוח ולהיות אפילו חכמה ואוטומטית עוד יותר”, אמר Eric Halvorson, מנהל שיווק שותפויות – תוכניות אסטרטגיות ב- Digi-Key. “אנו מצפים להשיק עוד מהטכנולוגיות הללו של Industry 4.0 ולהראות כיצד מרחב האוטומציה התעשייתית מתפתח. ב-Digi-Key, אנו מחויבים להבטיח שלמהנדסים תהיה גישה למוצרי האוטומציה והבקרה שהם צריכים כדי להמשיך ולחדש את העתיד של מפעלים מתקדמים”.

“Siemens Digital Twin נותנת מענה לאתגרי שרשרת האספקה והייצור על ידי מתן ייצוג וירטואלי של תהליך או מוצר פיזי כדי לדמות, לחזות ולמטב את המוצר או מערכת הייצור”, אמר Kurt Covine, דירקטור מכירות שותפים ב-Siemens Digital Industries. “התאום הדיגיטלי עוזר ליצרנים לחדש בצורה יעילה יותר ולהתכונן לעתיד”.

“היעד שלנו ב-Schneider Electric‏ הוא להיות השותף הדיגיטלי שלכם עבור קיימות ויעילות”, אמר Poonam Narang, דירקטור יישומים ואסטרטגיה לניהול מנועים ב- Schneider Electric. “על ידי מינוף טכנולוגיות חדשניות, הלקוחות שלנו יכולים לקבל גישה לנתוני ביצועי מכונות ושימוש באנרגיה כדי להבין טוב יותר את תקינות הפעולה שלהם ולקבל החלטות תחזוקה מושכלות כדי לצמצם משמעותית את זמן ההשבתה הלא-מתוכנן. יתרה מכך, הפתרונות הדיגיטליים שלנו מפשטים את התכנון, ההתקנה והתחזוקה של מכונות, ועוזרים להתמודד עם האתגרים האמיתיים סביב אילוצי שרשרת האספקה והמחסור בכוח אדם מיומן העומד בפני לקוחות משתמשי קצה כיום.”

“ב-Phoenix Contact, המשימה שלנו היא לספק פתרונות לחשמול, רשתות ואוטומציה כך שאנרגיה מתחדשת תהיה זמינה לכולם ברחבי העולם”, אמר Jack Nehlig, נשיא, .Phoenix Contact USA, Inc‏. “מה מייחד אותנו? אנו חושבים ופועלים לטווח ארוך, ובאמצעות הלהט שלנו לחדשנות, אנו מספקים טכנולוגיות המעצימות את הלקוחות שלנו להציע פתרונות מהימנים”.

הסרטון הראשון מבין שלושה בסדרה, “Seeing Double”, זמין כעת באתר האינטרנט של Digi-Key, ומתעמק בנושא של תאומים דיגיטליים, המאפשרים סימולציות חומרה מפורטות של פעולות מורכבות להפליא כמו תהליכי ייצור ופריסות שלמות של רצפות מפעל העתיד.

הסרטון השני, שכותרתו “The Show Must Go On”, יציג נראות באמצעות שימוש בחיישנים וחומרה מורכבים; והסרטון השלישי, “Thinking Outside the Box”, יציג את פתרונות הייצור החדשניים של המחר.

למידע נוסף על סדרת הסרטונים, מפעלי העתיד וכיצד Digi-Key תומכת במגזר האוטומציה והבקרה הגדל במהירות, בקרו באתר Digi-Key‏.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות