חדשות היום

פורטינט משיקה את רכיב ה-ASIC החדש המאיץ את ביצועי התקשורת והאבטחה בכל קצוות הרשת

יחידת עיבוד האבטחה מהדור החמישי מספקת רמות חסרות תקדים של ביצועים יעילים בצריכת חשמל במטרה לאבטח סניפים ארגוניים, קמפוסים, רשתות 5G, מחשוב קצה, טכנולוגיות תפעוליות ועוד

פורטינט® (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, השיקה את FortiSP5, פריצת הדרך האחרונה בטכנולוגיית ASIC מבית פורטינט, המניעה התקדמות משמעותית באבטחת קצות הרשת המבוזרים. יחידת העיבוד FortiSP5 מבוססת על למעלה מ-20 שנות השקעה וחדשנות של פורטינט בתחום ה-ASIC ומספקת יתרונות כוח מחשוב מאובטחים משמעותיים לעומת יחידות עיבוד מרכזיות (CPU) מסורתיות ויחידות עיבוד של אבטחת רשת, לצד עלויות וצריכת חשמל נמוכות יותר והיכולת לאפשר תשתית חדשה ומאובטחת על פני סניפים ארגוניים, קמפוסים, רשתות 5G, מחשוב קצה, טכנולוגיות תפעוליות ועוד.

חדשנות חסרת תקדים בביצועי מעבדים מותאמים אישית

שבב FortiSP5 כולל תכנון ייעודי ליישום ומעבדים מרובי-ליבות מוטמעים לצורך האצה בין יכולות התקשורת והאבטחה והוא מספק:

  • ביצועי התקן אבטחת רשת (Firewall) המהירים פי 17 בהשוואה למעבדים סטנדרטיים מובילים.
  • ביצועי התקן אבטחת רשת של הדור הבא (NGFW) המהירים פי 3.5 בהשוואה למעבדים סטנדרטיים מובילים, כדי להתמודד עם רמות תעבורה גבוהות יותר במטרה לאתר ולחסום איומים.
  • הצפנה מהירה יותר פי 32 כדי להגן על נתונים רגישים ולאבטח רשתות פרטיות וירטואליות.
  • בדיקת תעבורת SSL עמוקה במהירות של 5 ג’יגה בייט לשנייה במטרה לספק את כוח העיבוד הדרוש כדי לבחון תעבורה מוצפנת עבור תוכנות זדוניות ללא בעיות ביצועים.
  • אתחול מאובטח כדי לאפשר רק למערכת הפעלה מאושרת לבצע אתחול, תוך הגנה על תשתית קריטית מפני שיבושים זדוניים.
  • הגנת DDoS מבוססות נפח כדי לסכל מתקפות מניעת שירות מבוזרות.
  • תמיכה מואצת ברמת חומרה עבור VXLAN/GRE כדי לאפשר קישוריות מאובטחת של רשתות מבוזרות.
  • איכות שירות (QoS) מואצת ברמת החומרה כדי לשדרג את חווית המשתמש באמצעות QoS ייעודית עבור יישומים רגישים כמו שיחות ועידה בווידאו.

חיסכון משמעותי בעלות ובאנרגיה

כשבב של 7 ננו-מטר מהדור החמישי, FortiSP5 מכיל יכולות רבות יותר במארז קטן יותר במטרה לספק צריכה נמוכה יותר ב-88% בהשוואה למעבד סטנדרטי מוביל בתעשייה; ביצועים מובילים בתעשייה להספק; ועלות-ביצועים מובילים בתעשייה.

תמיכה ביישומים רבים יותר כדי לאפשר מקרי שימוש חשובים

עם היכולת להאיץ ולהריץ בו-זמנית פי 2 יישומים – למשל, NGFW, ZTNA, SD-WAN ובחינת SSL – בהשוואה לדור הקודם, FortiSP5 יתמוך במקרי שימוש כמו:

סניפים ארגוניים/קמפוסים: מעבד FortiSP5 מבטיח מעבר יעיל וחסכוני בעלויות ל-SD-Branch במארז קטן יותר, מה שמאפשר לצוות ה-IT לפשט את הניהול ולהפחית את ההוצאה התפעולית (OpEx), תוך הגדלת זמן הפעילות השוטף של הרשת. בנוסף לכך, ככל שארגונים רבים יותר מאמצים את הענן ואת מודל העבודה ההיברידי, FortiSP5 ימשיך להיות המנוע עבור Secure SD-WAN כדי להעצים לקוחות לגשת בצורה מאובטחת ורציפה ליישומים בכל מקום, תוך אספקת חווית משתמש רציפה עם פלטפורמה אופטימלית.

מחשוב קצה: היות ומחשוב הקצה משפר את היעילות ובקרת העלויות באמצעות תהליכי עיבוד הקרובים לקצה, FortiSP5 תומך ברשתות במהירות גבוהה ובהגנה מפני איומי אבטחה עבור סביבות של טכנולוגיה מסחרית ותפעולית (OT) ומפחית את צווארי הבקבוק עבור תנועת התעבורה.

טכנולוגיה תפעולית: הקישוריות בין ה-IT וה-OT חשפה את התשתית לסיכוני אבטחה מוגברים שעלולים לשבש את הפעילות השוטפת. FortiSP5 מאפשר קישוריות מותאמת מבחינת גודל, המאבטחת את תשתיות ה-OT וה-IT באמצעות פלטפורמה אחת בעלת ביצועים גבוהים.

רשתות 5G: אימוץ ה-5G נמצא במגמת עלייה ברשתות ארגוניות, כאשר הוא מניע חדשנות בקצה בזכות אספקת רוחב פס גבוה יותר ושיהוי נמוך יותר. FortiSP5 מאפשר מעבר חלק כדי לתמוך ב-5G באמצעות פלטפורמה אופטימלית ובת-קיימא.

קן זי, מייסד, יו”ר ומנכ”ל פורטינט קרדיט: יח”צ

פורטינט תומכת ביעדי קיימות

היעילות האנרגטית והביצועים פר-וואט של FortiSP5 והמוצרים שמשתמשים בשבב יסייעו לארגונים להפחית את דרישות החשמל והמקום שלהם. פורטינט מחויבת לחדשנות בת-קיימא בתחום המוצרים כדי להבטיח כי כל דור של מוצרי החברה צורך פחות אנרגיה ובנוי בצורה בת-קיימא.

קן זי, מייסד, יו”ר ומנכ”ל פורטינט, אמר כי, “עם ההצגה של FortiSP5, פורטינט מציבה פעם נוספת שיא חדש בתעשייה עבור ביצועים, עלויות ויעילות אנרגטית. כספקית אבטחת הסייבר היחידה הממנפת מעבדי ASIC ייעודיים ומעל ל-20 שנות השקעה בחדשנות, פורטינט מספקת את כוח המחשוב המאובטח שיתמוך בדור הבא של תשתית מאובטחת”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות