Synaptics העולמית מפעילה זיהוי נוכחות אנושית במחשבים הניידים החדשים של Dell ו- Panasonic באמצעות הטכנולוגיה של חברת Emza הישראלית

אלגוריתמים של למידת מכונה (Machine Learning) בהספק נמוך במיוחד מנתחים את התנהגות המשתמש והצופה כדי לחסוך בחיי הסוללה תוך שיפור הפרטיות והאבטחה.

חברת Emza הישראלית שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי Synaptics העולמית, מפעילה אלגוריתמים מתקדמים של Machine Learning על חומרת AI ייעודית בעל צריכת הספק נמוכה.

הפתרון של Emza נמצא במחשבים אישיים ומאפשר חיי סוללה ארוכים יותר בנוסף לפתרונות פרטיות ואבטחה משופרים, בין היתר, באמצעות הפעלת המחשב כאשר משתמש מוגדר וקבוע משתמש במערכת, חיסכון באנרגיה כאשר המשתמש עוזב את העמדה והסתרת מידע כאשר מתגלה צופה שאינו המשתמש הקבוע.

הטכנולוגיה של Synaptics מהווה לפתרון ראשון מסוגו בענף לסוגיית החשש מחדירה לפרטיות בטכנולוגיות זיהוי פנים. בהקשרים של טכנולוגיות זיהוי פנים, החשש לחדירה לפרטיות מתבטא בעובדה שהמצלמה עובדת ללא הפסקה על מנת שתוכל לזהות בהצלחה את פניו של המשתמש ולבטל את הנעילה של המכשיר. ב Synaptics מסבירים שהחשש מאובדן הפרטיות טמון בעובדה שניתוח ועיבוד התמונה מתבצע במעבד הראשי של המכשיר, כאשר אותו מעבד אחראי גם על תקשורת עם מכשירים אחרים. הפתרון של Synaptics הוא התקנת חיישן הצמוד למצלמת האינטרנט המצויד במעבד עצמאי בו נעשה עיבוד התמונה ללא תקשורת ושיתוף פעולה עם המעבד הראשי של המכשיר. לאחר עיבוד התמונה במעבד העצמאי של החיישן, נשלחים פקודות למעבד הראשי לפעול בהתאם לתוצאות עיבוד התמונה – לבטל את נעילת המכשיר, לעמעם את המסך, להתריעה את המשתמש מפני ‘הצצות’ ועוד.

“על ידי שימוש ב- HPD  (Human Presence Detection) אמזה מובילה את דל ופנסוניק לעידן של מחשוב מודע שישלב מצבי חישה מרובים עם AI  קצה כדי לאפשר חוויות פלטפורמה אינטליגנטיות ידידותיות למשתמש, יעילות ומאובטחות”, אמר Saleel Awsare. SVP & GM ב-Synaptics. “אנחנו נרגשים עבור השותפים שלנו כשהם יוצאים למסע הזה כמו שאנחנו נרגשים עבור משתמשי הקצה שיקצרו במהירות את היתרונות.”

חגי עבודי, מנהל האתר של סינפטיקס בישראל, מסר כי: ” EMZA הפכה להיות חלק ממרכז המו”פ של סינפטיקס בישראל, המיזוג בין הקבוצות תורם להעצמאת היכולות ההנדסיות המתקדמות בפיתוח אלגוריתמים ופתרונות מלאים בתחום ה Vision AI. אנחנו גאים ונרגשים על כך שדל ופנסוניק בחרו בפיתרון של אמזה וצופים לשיתופי פעולה עם חברות נוספות.”


קרדיט תמונה: FREE TO USE

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות