חדשות היום

אורי בך מונה ל-EVP Product בחברת הסייבר סולט סקיוריטי

אורי בך מונה ל-EVP Product, סמנכ”ל מוצר בכיר, בחברת הסייבר Salt Security ויוביל את צוות המוצר. אורי יהיה אחראי על הגדרת חזון המוצר של סולט סקיוריטי, הרחבת קו המוצרים של החברה ואינטגרציות עם מוצרי אבטחה מובילים אחרים על מנת לענות על הביקוש הגובר לפתרונות האבטחה.

 אורי הוא בעל ניסיון רב שנים כמנהל בכיר בחברות טכנולוגיה. הוא שימש עד כה סמנכ”ל מוצר בכיר בחברת Mend (לשעבר WhiteSource), שבה בנה את אסטרגית המוצרים של החברה שהניעה את הצמיחה. לפני כן כיהן כסמנכ”ל מוצר ומנכ”ל TrapX Security, כיום חברת Commvault וכדירקטור ניהול מוצר ב-IBM-Trusteer וכדירקטור ב-NICE-Actimize. הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב.

רועי אליהו, מייסד משותף ומנכ”ל סולט סקיוריטי: “אנחנו שמחים וגאים על הצטרפותו של אורי לחברה. לאורי ניסיון ניהול מגוון בחברות מובילות בתחומן, בדגש על תחום הסייבר, כולל בניית צוותים בינלאומיים, בניית חזון ואסטרטגיה לפיתוח המוצר, חדשנות, וצמיחה עסקית. לצד עבודתו אורי תורם מהידע והתובנות המקצועיות שלו לקהילת מנהלי האבטחה העולמית באירועים ופרסומים שוטפים. ניסיונו העשיר ומערכת הקשרים שבנה ישמשו את סולט סקיוריטי בהאצת תהליך הצמיחה, התאמת המוצרים ומתן מענה לאיומים המתגברים.”  

אורי בך: “המעבר לשימוש בממשקי API, מהווה הזדמנות לארגונים לקבל נראות ושליטה רחבה באבטחת המידע שלהם מבלי להאט את קצב הפיתוח. השימוש של סולט בבינה מלאכותית מציב אותה בחזית הטכנולוגיה ומאפשר לצוותי אבטחת מידע לבצע פעולות בשניות וללא מאמץ שבעבר דרשו זמן ומשאבי אנוש מרובים. אני מתרגש להצטרף לצוות חדשני שמגדיר מחדש את תחום אבטחת אפליקציות ושירותים דיגיטליים.”

סולט סקיוריטי הוקמה בשנת 2016 על ידי רועי אליהו (מנכ”ל) ומייקל ניקוסיה (מנהל תפעול ראשי) וגייסה מאז הקמתה מעל 271 מיליון דולר, בשווי שהגיע ל-1.4 מיליארד דולר. החברה היא חלוצת תחום ה- API security, תחום המתמקד באבטחת ממשקי API דרכם עוברת רוב תעבורת האינטרנט העולמית ובאמצעותם מתבצע חיבור בין אפליקציות ושירותים דיגיטליים. למרות היקף המידע שעובר דרכם ורגישותו, ארגונים עובדים עם ממשקים הניתנים ברובם לפריצה. לכן תוקפים הפנו את התמקדותם לממשקים אלו, המאפשרים גישה לנתונים ושירותים קריטיים. החברה פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, אשר מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה, העוזרת לארגונים לזהות חולשות אבטחה ב- APIs כבר בתהליך הפיתוח, מאתרת באופן אוטומטי את כל ממשקי ה- APIs בארגון, מזהה תקיפות בזמן אמת וחוסמת תוקפים לפני שנגרם נזק. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות, באופן אוטומטי, ללא כל צורך בהתאמה אישית מצד הלקוח.


קרדיט: Salt Security

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות