חדשות היום

סולאראדג’ חתמה על הסכם מסגרת רב שנתי לאספקת רכיבים עם חברת אינפיניון, ענקית אירופאית בתחום השבבים והסמיקונדקטור

חברת סולאראדג’, מובילה עולמית בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, מודיעה על חתימת הסכם מסגרת רב שנתי לאספקת רכיבים (Capacity Reservation Agreement – CRA) עם חברת אינפיניון (Infineon), מובילה עולמית בתחום השבבים והסמיקונדקטור.

על פי ההסכם, אינפיון תספק לסולאראדג’ רכיבים קריטיים עבור מגוון מוצרי החברה. בנוסף, החברות ישתפו פעולה בפיתוח טכנולוגיות עתידיות ומוצרים מתקדמים בתחום הסולארי המבוססים על חומרים מסוג מרווח פס אנרגיה רחב (wide bandgap), שהם רכיבים מרכזיים עבור חברות גלובליות בתחום של אנרגיה ירוקה.

אורי בכור, סמנכ”ל התפעול של סולאראדג’, אמר: “הבטחת מלאי הרכיבים הקריטיים כמו כאלו מסוג מרווח פס אנרגיה רחב של מחברת אינפיניון מחזקת עוד יותר את החוסן של שרשרת האספקה של סולאראדג’. הסכם זה עם אינפניון עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה שלנו להמשיך להוביל את תעשיית האנרגיה הסולארית הגלובלית”.

אנדריאס אורשיץ, סמנכ”ל השיווק של אינפיניון, אמר: “אנו נרגשים להרחיב את השותפות האסטרטגית שלנו עם סולאראדג’ לטובת חדשנות טכנולוגית בתחום של אנרגיה ירוקה והפחתת פליטות הפחמן. השותפות ארוכת השנים שלנו עם סולאראדג’ היא נכס משמעותי עבור שתי החברות, והיא שסוללת את הדרך לחדשנות פורצת דרך ולצמיחה מואצת באמצעות שילוב המומחיות והמשאבים של החברות. ההשקעות האחרונות שביצענו ביכולת ייצור של תרכובות כמו סיליקון קרביד (Silicone Carbide) וגליום ניטריד (Gallium Nitride), מדגישות את המחויבות שלנו להיות שותפה מובילה בטכנולוגיות בתחום האקלים כמו אנרגיה סולארית”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות