חדשות היום

Google Cloud ו- NVIDIA מרחיבות את שיתוף הפעולה כדי לקדם בינה מלאכותית, תוכנה ושירותים מתקדמים

טכנולוגיות ה-Generative AI מבית אנבידיה, הנמצאות בשימוש של צוותי Google DeepMind ו-Google Research, יהיו זמינות כעת ללקוחות Google Cloud ברחבי העולם

גוגל קלאוד ואנבידיה הודיעו היום בכנס Google Cloud Next, על תשתיות ותוכנות בינה מלאכותית חדשות שיאפשרו למפתחים להקים ולהפעיל מודלי ענק של של בינה מלאכותית יוצרת, ולהאיץ במידה ניכרת משימות ניתוח נתונים.

במסגרת שיחה שקיימו מנכ”ל Google Cloud, תומס קוריאן, ומנכ”ל ומייסד NVIDIA, ג’נסן הואנג, חשפו השניים כיצד שיתוף הפעולה בין החברות מביא שירותי למידת מכונה קצה-אל-קצה ללקוחות הבינה המלאכותית הגדולים בעולם, כולל יכולות מחשוב על לבינה מלאכותית באמצעות טכנולוגיות אנבידיה, על גבי שירותי Google Cloud.

אנחנו בנקודת מפנה שבה מחשוב מואץ ובינה מלאכותית יוצרת מניעות יחד חדשנות בקצב חסר תקדים”, אמר ג’נסן הואנג, מנכ”ל ומייסד NVIDIA. “שיתוף הפעולה המורחב שלנו עם Google Cloud יסייע למפתחים להאיץ את העבודה שלהם תשתיות, תוכנה ושירותים מתקדמים המאפשרים צמצום עלויות והפחתה של צריכה האנרגיה“, הוא הוסיף.

“ל-Google Cloud היסטוריה ארוכה של חדשנות בבינה מלאכותית כדי לטפח ולהניע במהירות חדשנות עבור הלקוחות שלנו”, אמר תומס קוריאן, מנכ”ל גוגל קלאוד. “רבים ממוצרי גוגל מבוססים על המעבדים הגרפיים של NVIDIA, ורבים מהלקוחות שלנו מצפים לטכנולוגיות המחשוב המואץ של אנבידיה על מנת להניע פיתוח יעיל של מודלי שפה גדולים (LLMs) לקידום בינה מלאכותית יוצרת“, הוא הוסיף.

בין ההכרזות בכנס:

  • אינטגרציית טכנולוגיות המחשוב המואץ של אנבידיה ל-PaxML מבית גוגל ולחבילת “Serverless Spark” – פלטפורמת התוכנה של גוגל לבניית מודלים גדולים של שפה טבעית – PaxML – תהיה זמינה כעת באופטימיזציה לטכנולוגית המחשוב המואץ של אנבידיה. PaxML תאפשר מעכשיו למפתחים להשתמש ב-GPUs של אנבידיה מסוג NVIDIA H100 ו-A100 עם ליבות טנסור, ותהיה זמינה, כקונטיינר, בקטלוג התוכנה NVIDIA NGC. הצוותים הראשונים לנצל את הזמינות הזו יהיו המפתחים והחוקרים של Google Research ושל Google DeepMind.

כמו כן, הוכרזה אינטגרציה של serverless Spark של גוגל עם GPUs של אנבידיה באמצעות שירות Dataproc של גוגל, כדי לסייע למדעני נתונים להאיץ משימות של Apache Spark כדי להכין מערכי נתונים לפיתוח בינה מלאכותית.

  • גוגל קלאוד הכריזה על מכונות וירטואליות חדשות – Google Cloud A3 – המונעות על ידי מעבדים גרפיים מסוג NVIDIA H100 – שיהיו זמינות החל מספטמבר. כך יהיו פלטפורמות הבינה המלאכותית של אנבידיה זמינות עבור מגוון רחב של משימות. ה-VMs החדשים מסוג A3 יציעו אימון מודלים מהר פי שלושה ושיפורים ניכרים ברוחב פס לנטוורקינג.
  • מעבדי NVIDIA H100 יניעו את פלטפורמת הבינה המלאכותית VertexAI של גוגל קלאוד כדי לאפשר פיתוח מהיר של מודלים גדולים של שפה טבעית.
  • פלטפורמת מחשוב העל בענן של אנבידיה – NVIDIA DGX Cloud מגיעה לגוגל קלאוד, ותאפשר משאבי מחשוב על למשימות בינה מלאכותית בגישה מכל דפדפן לצורך אימון מודלים מתקדמים.
  • גוגל קלאוד תהיה אחד הארגונים הראשונים בעולם שיקבל גישה למחשב העל המבוסס על NVIDIA DGX GH200 – בין פלטפורמות הבינה המלאכותית החזקות בעולם המבוססת על הסופרצ’יפ המשולב NVIDIA Grace Hopper.
  • פלטפורמת התוכנה NVIDIA AI Enterprise תהיה זמינה במרקטפלייס של גוגל קלאוד. הפלטפורמה מקלה על פיתוח ופרישה של יישומי בינה מלאכותית לארגונים גדולים, לרבות בינה מלאכותית יוצרת, יישומי קול, ראייה ממוחשבת ועוד.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות