חדשות היום

Hailo מרחיבה את מגוון מאיצי Hailo-8 המספקים ביצועים חסרי תקדים לאפליקציות בינה מלאכותית

קו מאיצי Hailo-8 Century וקו מעבדי Hailo-8L מרחיבים את קו מעבדי Hailo-8 עם מגוון רחב של פלטפורמות בינה מלאכותית (AI). הם משדרגים את הביצועים של מכשירי קצה – הן ביישומים בסיסיים והן ביישומי הקצה העליון

חברת הסטארט-אפ היילו (Hailo) מתל-אביב, הספקית החלוצית של מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה היום על הרחבת סל מאיצי הבינה המלאכותיתHailo-8  לאור הצלחת המוצר המותקן כיום ומוטמע במערכות של מאות לקוחות.  מגוון כרטיסי ההאצה Hailo-8 Century PCIe מאפשר עד 208 טרה-פעולות בשנייה (Tera Operations Per Second – TOPS) במטרה להתמודד עם המשימות התובעניות ביותר של בינה מלאכותית, ומעבד Hailo-8L מנגיש עיבודי AI לאפליקציות ברמה בסיסית ומעלה. שני קווי המוצרים מוצעים ברמת מחירים תחרותית בהשוואה למוצרים מובילים בקטגוריות הרלוונטיות.

אור דנון, מייסד משותף ומנכ”ל היילו: “ההרחבה של מגוון מאיצי הבינה המלאכותית Hailo-8 , פותחת בפני הלקוחות שלנו הזדמנויות חדשות לשימוש בבינה מלאכותית במגוון רחב של אפליקציות ותעשיות. לאור הגידול המטאורי בתחום של Generative AI אנו רואים ביקוש הולך וגדל לאפליקציות מבוססות בינה מלאכותית. המוצרים של היילו מציעים ביצועי AI חסרי תקדים הן מבחינת הכח החישובי והן מבחינת צריכת ההספק והעלות – ומאפשרים הרצת מודלים מתקדמים כגון טרנספורמרים מסוג ViT, CLIP ו-SAM בנקודות הקצה”.

המוצר הראשון שמתווסף להיצע של היילו הינו Hailo-8L שמציע עד 13 TOPS במחיר תחרותי, ומתאים לאפליקציות עם דרישה נמוכה יותר של כח חישובי או ביצועי AI. קו המוצרים השני הינו Hailo-8 Century הכולל כרטיסי האצה בעלי 52 עד 208 TOPS המאפשרים להתמודד עם אפליקציות תובעניות כמו ניהול מערכות וידיאו המטפלות בזרמי וידיאו רבים במקביל. כמו כן מציעים כרטיסי ההאצה צריכת אנרגיה יעילה ברמה של  FPS400 לוואט במודל של ResNet50, עם רמת עלות/יעילות הגבוהה ביותר. מחיר הכניסה של הכרטיסים הוא 249 דולר לכרטיס  52 TOPS המהווים חיסכון של עד 70% בהטמעת AI במערכות וידאו רחבות היקף בהשוואה למוצרים מתחרים.

קו המוצרים Hailo-8 Century וקו מעבדי Hailo-8L מותאמים לחבילת התוכנה של Hailo-8 שנמצאת בשימוש של מאות לקוחות ברחבי העולם. בכך החברה מאפשר צמיחה ומעבר רציף בין המוצרים השונים עבור שדרוגים עתידיים.

אור דנון הוסיף: “מעבדי Hailo-8 זמינים כעת למגוון רחב יותר של אפליקציות ומוצרים – הן עבור תרחישים תובעניים והן עבור מוצרים בסיסיים יותר. בכך אנו תורמים להנעת התעשייה קדימה לעידן שבו יותר ויותר עסקים בתעשיות שונות יכולים להסתמך על AI על מנת להשיג את יעדיהם, תוך שימוש ביכולות מורחבות של ניתוח נתונים במהירויות ודיוק חסרי תקדים. הרחבה משמעותית זו של קו המוצרים היא נקודת ציון במסע שלנו לאפשר מגוון רחב של אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית במכשירי קצה בשווקים כגון: אבטחה וערים חכמות, תחבורה, קמעונאות חכמה, אוטומציה תעשייתית, תעשיית הרכב ועוד”.

הרחבת סל מוצרי Hailo-8 מתבצעת בעקבות ההשקה המוצלחת של יחידת עיבוד הראייה הממוחשבת Hailo-15 ברבעון הראשון של 2023. מוצר זה מאפשר הרצת אפליקציות מבוססות AI ישירות במצלמה לצורך שיפור איכות הוידאו ולניתוח נתונים בזמן אמת.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה בשנה שעברה ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 200 עובדים בתל-אביב ובחו”ל, ומגייסת עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחה המואצת.


מעבד Hailo-8. קרדיט: Hailo.

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות