חדשות היום
DigiKey משיקה את הגרלת פרס Back2School לשנת 2023‏

DigiKey  משיקה את הגרלת פרס Back2School לשנת 2023‏

ת’יף ריבר פולס, מינסוטה, ארה”ב, בספטמבר 2023

DigiKey‏, מפיצת סחר עולמית מובילה המציעה את המבחר הגדול ביותר של רכיבים טכניים ומוצרי אוטומציה הקיימים במלאי ומוכנים למשלוח מיידי, הכריזה על האירוע השנתי הפופולרי שלה של הגרלת פרס Back2School‏, המעניקה לסטודנטים הזדמנות לזכות באשראי DigiKey שבו הם יכולים להשתמש לרכישת מוצרים עבור בנייה ותכנון של הדור-הבא של פתרונות.

בסך הכול יהיו תשע חלוקות פרסים, והזוכים ייבחרו באופן אקראי. זוכה אחד בפרס הגדול יקבל 1,000‏$ אשראי DigiKey, שלושה זוכים בפרס שני יקבלו 500‏$ אשראי DigiKey, וחמישה זוכים בפרס שלישי יקבלו 250‏$ אשראי DigiKey‏.

“אנו שמחים להשיק את הגרלת פרס Back2School לשנת 2023 לה מצפים כולם ולהעניק לסטודנטים את הכלים, המוצרים והמשאבים הדרושים כדי לעזור להם להאיץ את ההתקדמות הן בכיתת הלימוד והן כשהם מתכננים ובונים מחוץ לבית הספר”, אמר Y.C. Wang מנהל התוכנית האקדמית העולמית ב-DigiKey‏. חברת DigiKey מחויבת להעצים ולתמוך בסטודנטים ברחבי העולם בזמן שהם עובדים לקראת הנדסת פתרונות הדור-הבא שלנו.”

ההגרלה פתוחה לכל סטודנט עם כתובת אימייל של אוניברסיטה או מכללה, וההרשמות יכולות להתבצע בשפתם המקומית של הסטודנטים. כדי ללמוד עוד או להירשם להגרלת פרס Back2School בקרו באתר האינטרנט של  DigiKey‏ כאן.  ההגשות פתוחות מ-5 בספטמבר עד 30 באוקטובר 2023, והזוכים יוכרזו ב-15 בנובמבר 2023‏.


DigiKey משיקה את הגרלת פרס Back2School לשנת 2023‏

DigiKey משיקה את הגרלת פרס Back2School לשנת 2023‏

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות