חדשות היום

גילת מודיעה על השלמת רכישת חברת DataPath Inc

הרכישה מהווה צעד משמעותי ביישום האסטרטגיה של גילת  להגדלת נוכחותה בתחום הביטחני הגדל

פתח-תקווה, ישראל, בנובמבר 2023 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הודיעה היום כי השלימה את רכישת חברת DataPath Inc., מובילת שוק באספקת תקשורת אמינה ומאובטחת למחלקת ההגנה (DoD) וממשלת ארה”ב.

הרכישה אושרה ע”י דירקטוריון גילת וע”י הדירקטוריון ובעלי המניות של DataPath מוקדם יותר השנה, וזכתה לאישורים הרגולטוריים ובהם קבלת אישור מהרשות להשקעות זרות של ארה”ב (CFIUS).

“רכישה זו מהווה צעד משמעותי ביישום האסטרטגיה של גילת להגדלת נוכחותה בתחום הביטחוני הגדל”, אמר עדי צפדיה, מנכ”ל גילת. “עם ניסיון של יותר מ-25 שנה בעבודה עם מגזרי מחלקת ההגנה (DoD) וגורמי ממשל בארה”ב, כמו גם עם שווקי ממשל וביטחון נוספים, DataPath היא החברה המתאימה כדי ליישם במהירות את האסטרטגיה של גילת בתחום. גילת צופה גידול של כ-50 מיליון דולר בהכנסות השנתיות מהסקטור הצבאי. גידול אשר יושג על ידי הסינרגיות המשמעותיות הגלומות ברכישה זו. הנוכחות הבינלאומית של גילת תאפשר לייצר הזדמנויות עסקיות חדשות עבור הפתרונות המתקדמים של DataPath, ובמקביל הנוכחות המוערכת של DataPath בשוק האמריקאי תייצר הזדמנויות חדשות עבור טכנולוגיות התקשורת המתקדמות של גילת”.

“ביחד עם גילת אנו ממוצבים היטב כדי להציע לכל הלקוחות שלנו פתרונות אינטגרטיביים מלאים המבוססים על הטכנולוגיות והרכיבים הטובים ביותר”, אמר דייויד מקדונלד, נשיא DataPath.” “DataPath, כעת כחלק מחברת גילת, תמשיך להציע פתרונות מובילים, לא רק עבור מחלקת ההגנה האמריקאית, אלא גם ברחבי העולם. הסינרגיות שייווצרו מרכישה זו יחזקו את היכולת של גילת ושל DataPath לפתח פתרונות לשוק התקשורת הלוויינית הצומח במהירות. עם כניסת שוק הלוויינים לעידן חדש, הטכנולוגיות והמשאבים המשותפים שלנו יתמכו עוד יותר ביישום האסטרטגיה של גילת בסקטור הביטחוני העולמי”.

יועצים

Needham & Company LLC ו-Quilty Analytics LLC משמשים כיועצים פיננסיים לגילת. נשיץ ברנדס אמיר ושות’, ו- Foley and Lardner LLP משמשים כיועצים המשפטיים של גילת. RCBG משמש כיועץ פיננסי בלעדי ל-DataPath. DLA Piper LLP ו-Greenberg Traurig משמשים כיועצים המשפטיים של DataPath.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות