חדשות היום

לילך דנביץ’ מונתה לתפקיד דירקטורית אסטרטגיה ושותפויות במעבדת החדשנות הישראלית של תאגיד הענק היפני NTT

לילך מביאה עימה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום ההשקעות והפיתוח העסקי בתעשיית ההייטק ובקרנות הון סיכון מובילות, ותקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים ב – NTT ישראל; נועה אשר, מנכ”לית NTT ישראל: “דווקא בעת הזאת, אנחנו רואים חשיבות גדולה מתמיד להרחיב את הצוות שלנו כאן בישראל”

NTT ישראל, מרכז החדשנות הישראלי של תאגיד הענק היפני NTT, מודיע על מינויה של לילך דנביץ’ מונתה לתפקיד דירקטורית אסטרטגיה ושותפויות. לילך תקדם שיתופי פעולה אסטרטגים של  NTT ישראל עם חברות וסטארט-אפים ישראלים, כולל פיתוח והטמעת טכנולוגיות מתקדמות בזרועות הפעילות העסקיות הגלובליות של NTT ובאלפי לקוחותיה ברחבי העולם – כולל בתחומי בריאות דיגיטלית, פינטק, בינה מלאכותית ואנרגיה.

לילך דנביץ. קרדיט: יח”צ

לילך מביאה עימה ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום ההשקעות והפיתוח העסקי בתחומי הטכנולוגיה השונים. מזה מספר שנים היא מרצה בקמפוס אדלסון ליזמות באוניברסיטת רייכמן ומנחה סמינרים להקמת מיזמים.

טרם הצטרפותה לNTT –  היא עבדה כיועצת אסטרטגית ועסקית לחברות טכנולוגיות ולגופים פיננסים וקרנות בארץ ובעולם בתחומים מגוונים הכוללים פינטק, בריאות דיגיטלית, אנרגיה, תוכנה תאגידית (Enterprise software) ובינה מלאכותית. היא מביאה איתה נסיון עסקי מגוון: היא כיהנה כשותפה בקרן ההשקעות iAngels VC המנהלת כ400 מיליון דולר ומשקיעה בטכנולוגיה ישראלית, ניהלה את הפיתוח העסקי ופורטפוליו ההשקעות בקרן הקלינטק הציבורית אלומיי קפיטל (בראשות שלמה נחמה, יו”ר בנק הפועלים לשעבר) ועבדה מספר שנים כעו”ד בכירה במחלקת ההיי-טק במשרד ש. הורוביץ ושות. לילך הינה בוגרת היחידה הטכנולוגית 8200.

הצטרפותה של לילך למעבדת החדשנות של NTT בישראל נועדה להרחיב את תשתית ופעילות התאגיד הגלובלי בישראל, באופן שיאפשר להעמיק את ההשקעות ושיתופי הפעולה האסטרטגים עם השחקנים המובילים בשוק הטכנולוגיה הישראלי.

מעבדת החדשנות של NTT בישראל, אשר הושקה לפני כשנתיים, הוקמה במטרה לשתף פעולה עם חברות ישראליות ומוסדות אקדמיים בפיתוח טכנולוגיות חדישות בתחומים שונים, אשר יתמכו ב- NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם להתמודד עם האתגרים העכשוויים ולהמשיך להוביל את החדשנות העולמית. המעבדה, מתמקדת בתחומי הסייבר סקיוריטי, בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית ורובוטיקה, במטרה לאתר טכנולוגיות ישראליות, לפתחן בשיתוף עם NTT ולשווקן ללקוחותיה ברחבי העולם, תוך קידום שיתופי פעולה עסקיים ובמחקר ופיתוח והזדמנויות השקעה עם ובחברות ישראליות.

תאגיד NTT, מחמשת ספקי פתרונות IT לעסקים המובילים בעולם, מונה כאלף חברות בת, הינו שחקן גדול ומוביל בשוק התקשורת העולמי, ונחשב לחברת fortune 500 (מדורג במקום 109), עם מעל 100 מיליארד דולר מכירות שנתי, יותר מ-330 אלף עובדים ברחבי העולם, ופועל במעל ל-80 מדינות.

עד כה השקיע התאגיד ביותר מ-10 חברות ישראליות ומאז הקמת המעבדה ביצע יותר מ-30 POC’s   עם חברות סטארט-אפ ישראליות. בין היתר השקיע התאגיד בחברתD-ID   וכן הכריז לאחרונה על חתימת עסקה לשימוש באווטרים המדברים של  D-id לצרכי הדרכה בתחום הסייבר.

נועה אשר, מנכ”לית NTT ישראל: “דווקא בעת הזאת, אנחנו רואים חשיבות גדולה מתמיד להרחיב את הצוות שלנו כאן בישראל. הידע והניסיון הרחב של לילך בתחום ההשקעות והפיתוח העסקי יסייעו להאיץ שיתופי פעולה חדשים בין סטארטאפים ישראלים ל – NTT  ולקוחותיה בעולם”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות